weer aan het vloeien

ha meiden

nou ik ben weer een week verder 13w5d en vanmorgen mocht ik langzaam de draad weer oppakken(na een week van rust).
nou ik was nog niet eens mijn bed uit en ik voelde het al, ik was weer aan het vloeien.
de verloskundige gebeld en mocht om 11 uur komen.
net geweest en ja zal je altijd zien dan is het weer weg of niet zo erg meer dat het naar buiten vloeid.
maar ja ze heeft het hartje geluisterd en dat konden ze nu wel vinden gelukkig (vorige week nog niet).
nu moet ik nog 24 uur afwachten en dan misschien morgen toch voor verder onderzoek naar het ziekenhuis.

ik wordt er nu wel erg onzeker van en heb eigelijk nog niet kunnen genieten van onze zwangerschap.
plus het feit dat we geen gemeenschap morgen hebben dus mijn man wordt ook niet gezelliger op.

al met al hoop ik eigelijk dat ik morgen door gestuurd wordt want wil nu weten waar het vandaan komt.

heeft een van jullie dit misschien ook wel eens gehad.
 
Wat ongelooflijk naar voor je! Dat moet een erg spannende tijd zijn. Ik persoonlijk zou er op staan doorverwezen te worden naar de gynaecoloog en niet nog langer af te wachten. Ik zou echt willen weten wat het is en of ik me erg zorgen moet blijven maken.

Wel denk ik dat je, gegeven deze historie, voorlopig naar gemeenschap zult kunnen fluiten. Het is natuurlijk niet leuk, maar het welzijn van de baby staat voorop lijkt me.

Succes!
 
Je moet goed voor jezelf en je baby opkomen, als je doorgestuurd wilt worden gewoon doorzetten1

En wat je man betreft, die moet maar meer met je meeleven. Je kan elkaar ook lief hebben zonder gemeenschap toch?
 
He wat naar...! Zegt natuurlijk helemaal niks, kan vanalles zijn maar toch een naar gevoel als je vloeit! Heel veel sterkte en hoop dat ze je kunnen vertellen hoe het komt en dat het niks ernstigs is!
 
ik heb anderhalf week geleden nog gevloeid. ( ben wel iets verder, 24 wk)
bij mij is er een ader geknapt die aan de placenta zit. gelukkig blijft de baby het tot nu toe goewd doen. mag alleen nog maar thuis zitten, en rusten.
tis echt vreselijk, was eeen nachtmerrie. heb 3 dagen in t ziekenhuis gelegen. maar de baby doet t goed gelukkig. maandag heb ik weer een echo.
mischien dat t bij jou ook een ader kan zijn?
ze konden het bij mij pas 3 dagen nadietijd zien.
 
Terug
Bovenaan