weer aan het werk bah

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ja voor mij zit het er bijna op helaas men verlof. moet 18 jan al weer aan het werk hab heb er geen zin in of ook weer wel zie er alleen tegen op. die veranderingen gaat het goed kan ik men man alleen achter laten bij zen pappa.

want ik ga snachts werken 4 nachten van 22.00   tot 6.00.

2 in het weekend en 2 door de weeks en als ik het niet trek ga ik 3 dagen werken.

is geen zwaar werk hor sta achter de pomp bij texaco 8 uurtjes. dus het wordt slapen als meneer ook slaapt.

ben benieuwd of jullie er wel zin in hebben en laat maar horen.

doei doei lucy

Ik ben nog 2 maanden vrij!! Ik zou eigenlijk 21 januari weer moeten beginnen, maar Finn is 12 dagen te laat geboren èn ik heb nog 4 wkn onbetaald verlof opgenomen, dus nou hoef ik pas 3 maart weer te beginnen. Ik vind het wel fijn hoor, zou er niet aan moeten denken om over 3 wkn alweer aan de slag te gaan.
Wel gaat Finn vanaf februari wennen op de crèche, daar zal hij straks 2 dgn per week heen gaan, net als zijn zus.

groetjes,
Ikke mv 2

Hoi  Lucy,

Ja ook ik moet officieel vanaf 19 januari weer gaan beginnen, maar heb gelukkig nog 2 weken vakantie en ik pak in februari 4 weken onbetaald verlof dus gelukkig hoef ik pas 1 maart weer!
Snap dat je hier geen zin in hebt zou ik ook niet hebben en zal erg wennen zijn in het begin 8 uur zonder de kleine.

Nou succes ermee

Gr kim

hoi hoi
kan me voorstellen hoor dat je er geen zin in hebt.
weet nog goed toen mijn eerste 11 jaar geleden werdt geboren.
had alles al geregeld met het kinderdagverblijf maar toen ze drie dagen oud was heb ik het afgebeld,kon haar niet alleen laten.
sinds dien ook altijd s,avonds gewerkt(cassino)maar nu met 6 kids red ik dat echt niet meer dus ben ik lekker thuis.
liefs sil

ja wat gaat je verlof toch snel voorbij. Sterkte!!!! ik heb er ook nog helemaal geen zin in, maar hoef pas 1 maart te beginnen. Fleur is te vroeg geboren, was nog niet met verlof (5 weken te vroeg), dus nu heb ik gewoon 16 weken met haar.

sterkte!!! zal best goed komen, weet van mijn zoontje dat ik ook absoluut geen zin om te werken had, maar toen ik er was, ging het eigenlijk wel en was het toch best lekker om even weer iets anders te doen.

groetjes,
lia

Há, ik ben denk ik de grootste mazzelaar.
Onze lieve dame was 2 wkn te laat dus heb ik nog tot 1 feb. (incl.5 vakantie dgn).
Heb ontslag genomen en ben nu druk aan het solliciteren.
Door ziekte verlof heb ik straks bijna 5 mnd thuis gezeten en alleen een beetje freelance hier en daar gedaan.

Sterkte voor straks ladies

Terug
Bovenaan