Weer aan het werk ! Dipje ?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Heb een tijdje niks van mij laten horen   maar lees nog steeds mee hoor !

Vraag me af of ik de enige ben maar heb echt een verschrikkelijke dip !
Moet morgen weer aan het werk en zie er eigenlijk helemaal niet tegen op maar onbewust voel ik mij wel erg down !!
Wie herkent dit ?
Heb op dit moment even nergens zin en allles lijkt te veel !!
Al dat heen en weer gesleep met die kleine , auto in en uit naar de peuterspeelzaal om de oudste weg te brengen enz....
Vind dit maar niks , past ook helemaal niet bij mij ....
Hoe zou dit toch komen ??
Vind de overgang van 1 na 2 kindjes wel heel pittig , had ik veel minder verwacht !!
Wie herkent dit ?

Liefs Jacq.

hoi hoi,

ja ik herken dit wel.
ik ben vorig jaar 18-09 bevallen van een gezonde dochter.
eind november moest ik dus weer aan de bak.
in het begin ging het wel dat slepen heen en weer/
maar het begint me op te breken.
gelukkig heb ik een gesprek gehad met mijn leidinggevende en ik kan nu de avonden gaan werken. en de weekenden. werk in de zorg. dus ja dat is gelukkig.

ik hoop voor je dat het toch nog meevalt en toy toy toy morgen/

groetjes angel

heeee,

niet getreurd, ik moet morgen ook voor het eerst weer werken.  En ik  heb helemaal geen zin, zie ook  erg tegen op om te gaan kolven op werk. En dan om 2 kids van de creche te halen, die allebei moe zullen zijn.  Ik vond het niet  pittig van 1 naar 2 kids, maar ik denk dat ik daar na een dag werk  heel anders over zal denken, het was zo  makkelijk maar het gaat nu pas moeilijk  worden. Ik  moet al om half 8 op werk zijn. Moet voor die  tijd Fleur nog voeden en aankleden mijn zoontje  ook (alleen niet voeden gelukkig).  

sterkte morgen, ik zal aan je denken. wat gaat dat verlof toch snel voorbij......

lia  

dag dames,

helemaal niet gek dat je tegen het werken opziet. ik vond het ook moeilijk en niet omdat ik mijn werk niet leuk vind. integendeel, ik heb echt een leuke baan.
maar het was zo  jammer om die geweldige periode  van fulltime bij  m'n baby zijn af te sluiten omdat je weet dat die nooit meer terug komt. ik had er  al heimwee naar nog voor 'ie om was...  bovendien is het moeilijk om je baby achter te laten bij oppas of creche.  
nu ben ik inmiddels weer 4 weken aan het werk (3 d/w) en eerlijk gezegd valt het erg mee! het is ook wel weer erg fijn om iets voor mezelf te doen en mijn collega's weer te zien. en de dagen dat ik niet werk geniet ik dubbel van mijn zoontje!
dus, bedenk maar dat er ook leuke kanten aan hetw erken zitten en dat het heel normaal is dat je er tegen op ziet.
veel sterkte de eerste dagen!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Over 3 weken "mag" ik ook weer voor 3 dagen per week en ook ik zie er mega tegenop. Maar ik ga er ook maar van uit dat het dan allemaal wel meevalt.
Gelukkig heb ik het maar 1 van de 3 dagen echt heel druk 's ochtends vroeg om alles op tijd in het gareel te krijgen. De andere 2 dagen is of papa thuis of mijn zoontje van 3 al bij oma en opa omdat hij daar altijd 1 nachtje per week slaapt. Ik hoef dan alleen 's ochtends mijn dochtertje (nu 11 weken oud) naar hun te brengen.

Nu nog maar even genieten van de laatste 3 weken want het gaat zo hard!!

Groetjes,
Rosanne

hoi hoi
ik vond de overgang van 1 naar 2 ook heftig,ik wist niet waar ik de tijd vandaan moest halen en het duurde ook even voor ik de boel weer op de rit had.
afgelopen september ben ik bevallen van onze derde, en dat ging me veel makkelijker af ik vind het niet drukker,misschien ben ik ook wat makkelijker.
vroeger vond ik het nodig dat toch minsten 2 keer per dag de stofzuiger door het huis ging en nu denk wat vandaag niet lukt dan morgen maar.
qua werk heb ik de luxe dat mijn man en ik onregelmatig werken dus als ik aan het werk 3 avonden in de week is mijn man thuis of werkt hij 's nachts.
dus ik hoef niet te slepen,en we hebben een paar oppasmeiden achter de hand.
ik werk nu weer sinds december en ik had ook mij twijfels in het begin ( mijn zoon krijgt ook nog volledige borstvoeding) maar ik vind het heerlijk en ik zie het als even ontspannen even geen moeder maar even danielle en ik ervaar dat als prettig.
succes en volg je gevoel dan zit je altijd goed.
groetjes daan

Terug
Bovenaan