weer aan het werk geweest

Gisteren heb ik eerst de kids naar school gebracht. Daar kwam ik een kennisje tegen die twee dagen eerder is uitgerekend dan dat ik was. Dat was even slikken. Maar goed ik ga het niet uit de weg, en zij gelukkig ook niet. Vanmiddag komt ze als het goed is even theeteuten.

Daarna ben ik naar mijn werk gereden, en ondanks dat ik dan ruim een uur in de auto zit, ben ik niet aan het denken en piekeren geslagen.

Op mijn werk heb ik eerst even een rondje gemaakt bij diverse mensen. Even mijn verhaal gedaan. En natuurlijk hele lieve, maar ook hele botte reacties gekregen. In ieder geval ben ik zelfs nog productief geweest, en al met al viel het me niet tegen.

Wat me wel opvalt is, dat mijn conditie zo waanzinnig achteruit is gegaan. Ik voelde me al niet goed tijdens die 4 maanden zwangerschap en dat kan ik goed aan mijn lichaam merken.

Nou meiden ik ga zo wat doen in de tuin, de zon schijnt hier volop en daar word je een stuk vrolijker van.

Kus
Miep

PS:
volgens mij zijn de eierstokken al weer aan het werk, ik voel het één en ander rommelen.

Lieve Miep,

Wat lief dat je collega's zo goed reageren en dat je lekker je verhaal kwijt kunt.
Ik ben hier op het werk ook steeds eerlijk geweest zodat ze rekening kunnen houden met mijn buien... (soms lust ik ze rauw...hahaha) Ik werk veel met mannen maar ook zij kunnen heel lief en begripvol zijn.

Ik ben lichamelijk ook niet in een beste conditie maar hoop na mijn volgende ongi weer wat beter te voelen. Toch ben ik ook wel een beetje angstig voor de uitslag strakjes van de watercho maar daarna even heerlijk vakantie.

Knuffel,

Corina

Hey Miep.

Ik was al benieuwd hoe je dat was geweest. Goed van je dat die dat zo goed is verlopen het is altijd weer afwachten hoe iedereen met slecht nieuws omgaat. De een kan je troosten en daar voel je je goed bij maar de ander kan er totaal niet mee omgaan en zegt dan zulke foute dingen...

Fijn dat je je afleiding in je werk kunt vinden, succes en toch nog sterkte met het verwerken van je verdriet. (wij kennen de bekende ups en downs).

Liefs Bibi**

Lieve Miep,

Wat knap van je dat je er zo goed mee om gaat. Erg triest dat er dan toch nog mensen zijn die een botte reactie kunnen geven. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo. Laat maar kletsen.
Je eierstokken rommelen dus weer. Nou dat is in ieder geval een positief teken toch?!

Sterkte meissie!
lfs inge

Inge,

de eierstokken doen het inderdaad weer. Afgelopen vrijdag mijn eisprong
gehad. Ik heb mijn temp iedere ochtend opgenomen zodat ik weet wanneer
ik kan verwachten weer ongesteld te worden. En gisteren was de temp dus
weer omhoog, maar ook de andere sympotomen waren de dagen ervoor
aanwezig (cervixslijm enzo)

Zwanger zal ik er wel neiet van geworden zijn, die kans acht ik heel
klein. Maar ik ben blij dat het lichaam zich gewoon weer vlot hersteld.

Groetjs Miep

Terug
Bovenaan