weer aan het werk naar mk!!

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,
Hoe is het allemaal met jullie???
Ga dadelijk weer ff lezen!!!
Ben maandag weer wezen werken en wat heeft me dat goed gedaan!!!
Zoveel lieve reacties van mijn collegas echt hartverwarmend allemaal!!!
Het is een goede beslissing geweest dat voelt ook zo aan!!!
Voel me weer stukke beter hierdoor gelukkig wel!!!

Liefs Sandy

gelukkig maar dat je je wat beter voelt
ik zeg altijd:
je kunt beter spijt hebben van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan, en in dit geval heeft het je goed gedaan!
succes

Hoi Sandy.
Fijn voor je dat het weer wat beter met je gaat. Vaak wordt het alleen maar moeilijker als je het langer uitsteld. Fijn ook dat je collega's je zo kunnen steunen. Ik weet hoe het voelt, en dat het niet altijd meevalt. Ik heb zo nog steeds m'n moeilijke momenten, maar het is dan fijn als je erover kunt praten met mensen die dichtbij je staan.
heel veel sterkte!
Groetjes Lucielle

Hallo Sandy,

Fijn om te horen dat je zo'n fijne collega's hebt. Ik kan me voorstellen dat je vlak voordat je op je werk naar binnen stapte erg spannend was.
Maar ja het is wat je zei, ook een goede afleiding en het zet je weer in de goede richting.

Erg leuk om te horen dat je in Boxmeer hebt gewoond. Dat is inderdaad dichtbij Oeffelt. Zelf ben ik 33 jaar en in de 2de ronde voor een tweede. Maar ja dat heb ik maar niet op het onderwerp erbij gezet, want je snapt wel dat het een erg klein plaatsje is. Dus roddel al om. Ik denk alleen niet dat we elkaar kennen. Ik heb altijd in cuijk opschool gezeten en ik ken eigenlijk maar een paar mensen uit Boxmeer.

Tot schrijvens Nathalie

Hoi Sandy,
Lekker zeg dat het allemaal mee is gevallen. Wat een lieve collega's heb je dan toch he!!
Dat het allemaal voorspoedig mag gaan verder
En wat Fiepke zegt is helemaal waar

Hoi Sandy, fijn dat het allemaal goed gegaan is met je op het werk.

Groetjes Thessa

Hoi duits meisje,
Fijn al die collega's die meeleven met je. En goed van je dat je weer aan t werk bent gegaan.
Ik heb in december/januari een miskraam gehad en het heeft 2 maanden geduurd voor dat het vruchtje eruit was. Ik heb bewust op mijn werk niets gezegd, omdat men dan continue gaat vragen en denken, zou ze al weer zwanger zijn???
Maar het was wel moeilijk hoor. 2 collega's tevens vriendinnen weten er wel van en die hebben me er door heen geholpen. Ik zou anders ook 2 maanden uit de running zijn geweest dus uiteindelijk is het maar beter zo. En i.d. je bent er wel minder mee bezig als je iets te doen hebt. Ik vond het wel zwaar om te werken als mensen aan t mopperen waren op me om niks, ze zouden eens moeten weten!
Ik wens je in ieder geval succes met klussen verder, op naar de volgende en dan meteen goed he!
Liefs Boompje

Hoi Meiden,
Leuk dat jullie weer allemaal hebben gereageerd!!!
Ja, gaat best goed met me ben er blij om en ik vindt het geen probleem dat iedereen het op het werk het weet!!! Daarom krijg je ook zoveel steun enzo das alleen maar fijn!!!

Voor Nathalie,
Oké, dat hier hebt geschreven, snap het best!!
Leuk dat je zo dichtbij woont, nee dan zou ik jouw ook wel niet kennen!!!
Ben nu voor het eerste kindje bezig nu dus in ronde 2, vanwege de mk!!
Maar we mogen nog niet klussen, ach ja komt van zelf weer!!

Nou doei!!!

Groetjes Sandy

Terug
Bovenaan