Weer aan het werk, zin in of niet?

Hey meiden, nog een paar weken en dan is mijn verlof afgelopen. Ik merk aan mezelf dat ik er langzaamaan weer toe ben. Ik werk 3 dagen in de week als apothekersassistente en heb een goede balans tussen werk en prive. Althans, dat was met 1 kind zo, ik ga straks ervaren hoe het is met 2 kids ;). Hoe kijken jullie tegen weer aan het werk aan, zien jullie er tegen op, of heb je juist weer zin? Groetjes, Suus

Ik moet 26 maart weer beginnen, nog 1,5 week dus. Ik moet zeggen dat ik me goed vermaak, heb soms echt tijd te kort. Zeker met het komende mooie weer vind ik het erg lekker om thuis te zijn! Maar ik heb ook wel weer zin om aan het werk te gaan. Ik ga 2 dagen buiten de deur werken, en 3 dagen als gastouder. Lekker hoor!

Helaas heb ik nog geen werk kunnen vinden en ben ik nu weer druk aan het solliciteren. Ik heb wel zin om te gaan werken. Ik hoop een functie voor drie dagen te kunnen vinden en dan het liefst op fiets afstand. Dan kan ik misschien tussendoor naar het kdv om mijn zoon te voeden. En anders maar kolven, maar dat is de vorige keren niet goed bevallen omdat er geen geschikte ruimte voor was.

Ik moet ook 26 maart weer beginnen.
Ik heb wel weer zin om mijn collega's weer te spreken en weer lekker aan het werk te gaan maar dat houd dan ook in dat ik mijn kleine 4 dagen in de week overdag niet meemaak en als ik daaraan denk word ik echt niet blij... Daar zie ik echt heel erg tegenop. Dus voor mij een heel dubbel gevoel

Ik start in mei weer... dus voorlopig nog effies niet. Sinds mijn collega's op kraamvisite zijn geweest ben ik er wel weer meer mee bezig... Ik ga vier dagen werken, waarvan eentje thuis met mijn kleine. Heel ambitieus en vast niet de beste keuze, maar het kan even niet anders. En dat is eigenlijk het enige wat me nog het meeste bezig houd. Plus het feit dat ik straks mijn kleine meid bij het KDV ga brengen... Ai!

Ik begin 2 mei weer (eerst nog op vakantie). Ergens heb ik er wel weer zin in, maar ook ik moet (wegens financiële redenen) 4 dagen werken. Daar zie ik wel erg tegenop. Luuk gaat dan 2 dagen naar het kdv en 2 dagen naar mijn ouders. Bij Thijs heb ik de eerste 9 maanden maar 2,5 dag/week gewerkt, dus dat was goed te doen. Hij is de eerste 1,5 jaar naar een gastouder gegaan en daarna naar het kdv. Luuk moet dus al als baby naar het kdv en daar zie ik ook een beetje tegenop

Terug
Bovenaan