weer aan het werk!!!!!!!

Morgen is de dag ,dat karin weer beginnen mag...ppfff .Ben sinds oktober thuis geweest ,wegens hoge bloeddruk in de zwangerschap..heerlijk die tijd thuis,lekker genieten van nicky en sinds december van nicky en kay...Helaas heb ik bijna niets gehoord van mijn collega 's..alleen kreeg ik vrijdag een telefoontje dat ik donderdag(morgen )dus weer mag beginnen..zal wel weer vreemd zijn..liefs,karin

Stom zeg dat je bijna niks van je collega's hebt gehoord.....
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Kindjes naar kdv of oma?
Nou, werk ze, zal wel weer even wennen zijn, maar des te leuker weer is het thuiskomen toch?
Succes morgen!
Groetjes Roos.

Hey Ka!

Heel veel succes morgen enne... hoe vond Nicky haar cadeau?
Heeft ze het thuis uitgepakt of moest ze er nog steeds niets van weten?

Liefs en dikke digitale knuffel Monica

Hoi,
Dat zal wel vreemd voelen om na die maanden weer te beginnen,, idd raar dat je collega's zo weinig van zich hebben laten horen.
Hoeveel dagen in de week ga je werken? gaan je kindjes naar de opvang??
Veel succes en hopelijk een leuke 1e werkdag gewenst!

Gr MJ

Hoi,
Dat zal wel vreemd voelen om na die maanden weer te beginnen,, idd raar dat je collega's zo weinig van zich hebben laten horen.
Hoeveel dagen in de week ga je werken? gaan je kindjes naar de opvang??
Veel succes en hopelijk een leuke 1e werkdag gewenst!

Gr MJ

ik werk in de ouderen zorg ,al 18 jaar in hetzelfde huis...mijn kindjes gaan naar opa en oma..gezellig.ik werk tot 1 april nog 32 uur ,en daarna ga ik 24 uur werken..het liefst blijf ik thuis,maar ja..hhihi.mn eerste werkdag zit er weer op ,en dan morgen nog..ppff ik hoop dat kay zich goed houd..was vandaag veel aan het huilen..ik denk dat hij krampjes had(nicky had er geen ,last van)hij trekt veel met zn beentjes,,echt ziekig.had ha al gebeld,maar zolang ie goed drink,niet spuugt,geen koorts heeft en natte luiers heeft...morgen weer een nieuwe dag en dan weekend...leifs ,karin

Hey Karin,
Hoe was je 2e dag??
Hoe ging het met je colleg's, waren ze weer als vanouds en geinteresseerd?
Fijn dat je dadelijk iets minder kan gaan werken, ging het vandaag ook iets beter met Kay??
Het zal voor iedereen wel even wennen zijn he??
Nou veel succes volgende week..

Liefs MJ

Terug
Bovenaan