Weer aan het werk

Afgelopen dinsdag had ik mijn eerste werkdag. Ik zag er heel erg tegen op om Kiron naar het KDV te brengen maar het viel mee. Hij sliep lekker dus een kusje op zijn voorhoofd en wegwezen. Zelfs geen traantje gelaten (dat had ik de week ervoor allemaal al gedaan ;-)).

Het werk was eigenlijk ook niet verkeerd. Er eventjes uit en je hoofd op andere dingen zetten. En 's avonds had ik tijdens het avondeten ook eens wat anders te vertellen als de kleur van zijn poepluiers haha!

Dus het echte leven is weer begonnen.....

o o wat gaat de tijd toch snel he!! maar ben blij dat je het wel goed is bevallen. stiekem kan ik ook niet wachten om weer iets anders te gaan doen dan idd poep luiers te verschonen haha.. o nee dat is ook mijn werk!!! hihi maar toch...
niet dat ik niet bij mijn ventjes wil zijn maar weer werken is ook wel weer lekker vooral het volwassen kontact en de gesprekken

Ja fijn dat het goed gegaan is! Ik heb aan de ene kant ook wel zoiets van mmm lekker kan k weer even 2 dagen in de week gewoon mezelf zijn! Aan de andere kant......lekker tuttelen met de kids.... heerlijk!

Ja fijn dat het goed gegaan is! Ik heb aan de ene kant ook wel zoiets van mmm lekker kan k weer even 2 dagen in de week gewoon mezelf zijn! Aan de andere kant......lekker tuttelen met de kids.... heerlijk!

idd fijn dat het goed gegaan is...ik moet zeggen dat ik nu al buikpijn heb als ik eraan denk dat ik weer moet gaan werken...officieel moest ik 12 april weer beginnen maar ik had nog vakantie dagen die ik op moest nemen dus hoef ik pas 3 mei weer maar ik vind het nu bij de gedachte nog steeds verschrikkelijk...

Terug
Bovenaan