Weer aan het ''werk''...

A

Anoniem

Guest
Het vloeien is al gestopt!! Na 5 dagen flink vloeien is het ineens over! Heerlijk dat het zo snel weg is, nu kunnen we er weer voor gaan! Twijfel nu wel of het wel een vroege miskraam is geweest nu het al zo snel weer over is. Maar goed, dat laten we achter ons en we gaan vol goede moed de komende ronde in! Ik heb mn ei waarschijnlijk tussen overmorgen en de 20e. We hebben dus wat klusweken voor de boeg hihi! Vanmiddag maar meteen weer begonnen. (manlief was een nachtje weg, dit veroorzaakt wonderen haha)

Iedereen veel succes met klussen of wachten!!!!
Liefs een druk klussende ciomama!

Veel klusplezier. Wij mogen ook alweer aan de klus. Hopen is het voor ons allebei deze maand raak! Liefs Chantal

Wat fijn! Jullie kunnen weer! Kom snel achter me aan ok!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxies Jessica

Veel plezier met klussen! Ben wel bij voor je dat het vloeien zo snel voorbij is! Ik heb in totaal 10 dagen gevloeid (heb net nog even terug zitten tellen!) Was gisteren mijn eerste 'vrije' dag, afgezien van 1 dagje tussendoor.

Hoi, het is heel verschillend. De ene vloeit langer dan de andere. Denk als jij meer bloedverlies hebt dan anders, dat het misschien een miskraam was, maar dat zal je nooit weten helaas.
Ik had heel lang bloedverlies, maar dat was ook niet normaal.

Succes met klussen.

x yvonne

Terug
Bovenaan