Weer aan het werk!

Hey,

Ben gisteren weer voor het eerst begonnen met werken na 5 maanden verlof.
En moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vond!
Even niet de hele dag mama, mama,mama! maar gewoon weer mirjam.
Even ook weer wat anders doen, over andere dingen praten en gewoon weer mezelf zijn.
Mijn ouders hebben opgepast en vanaf volgende week gaat ze naar de creche en ook daar heb ik geen problemen mee. Is dit niet gek?
Bij mijn zoontje ging het destijds ook altijd prima, dus vandaar.

Mag donderdag weer! haha!

Nou is toch goed dat je er van geniet, beter als met lood in je schoenen moeten gaan!
Hoe vond je kindje het??

Ik zelf moet er niet aan denken, kan mn kids heel moeilijk wegbrengen, daarom ook al 6jaar thuisblijfmoeder, was vorig jaar weer voor 2dgn begonnen, maar nu ik nog een kleintje erbij heb zie ik het niet zitten weer te ´moeten` beginnen ;-)

Hoi Mirjam,

ik herken je gevoel heel erg goed. Ik heb het zelf namelijk ook. Al moet ik je zeggen dat ik om me heen ook heel veel mensen heb die het niet begrijpen. Ik vind het heerlijk om te werken en inderdaad om even onder de mensen te zijn en niet alleen mama te zijn.
Leuk voor je dat het je meegevallen is... maakt het voor jezelf ook alleen maar makkelijker.

Groet Nanda

Ik ben zelf ook een thuisblijfmoeder moet tegen bevalt me erg goed ik kan ethan ook moeilijk loslaten

heb respect voor de werkende moeders want werk,kind en huishouden combineren met daarnaast ook nog tijd voor partner en het sociale leven en niet te vergeten tijd voor je zelf

Ik zag er enorm tegen op om weer te gaan werken en Caspar voor 4 dagen naar het KDV te brengen. Maar nu ik het een maand doe vind ik het heerlijk en Caspar heeft het ook enorm naar zijn zin. Aan het einde van de dag krijg ik altijd een blije, vrolijke, ontspannen en uitgeruste baby mee naar huis.

Fijn toch? Ik moet maandag weer beginnen voor drie dagen. Ben al vanaf 10 december thuis!
Ik had 2 weken geleden even een afspraak met mijn teamleider en kwam een aantal collega's en clienten tegen (werk in de psychiatrie). Ik moet zeggen dat t toen wel weer ging kriebelen.

Ivo gaat 2 dagen naar dagverblijf, vind het wel spannend maar heb er ook wel zin in. Ik zie alleen wel op tegen de drukte, huishouden, boodschappen en dergelijke.

Ik hoop dat t mij net zo bevalt als jij!

Terug
Bovenaan