weer aan het werk

Ik ben deze week voor het eerst weer aan het werk na het ziekenhuis bezoek 4 weken geleden. (had ook precies 4 weken vakantie dus kwam mooi uit) Maar wat valt me dat tegen zeg!! Even een peuter optillen is er nu al niet meer bij. Ik krijg dan steken in mijn rechterbil. Herkent iemand dit? Heb dit bij mn dochter nooit gehad. En dan ben ik deze week maar halve dagen met maar 2 kids aan het werk. Volgende week komen er 2 baby's en een dreumes bij. Pffff hoe ga ik het redden tot de kerstvakantie??

Moest even klagen hoor, ben even erg moe nu. Slaap nu heel slecht en ben elk uur wel weer wakker.

Liefs ciomama

Wat rot dat je werk je zo zwaar valt! Misschien moet je er weer even inkomen, je lijf er weer een beetje aan wennen? Ik hoop het voor je! Dat slecht slapen herken ik! Ben doodmoe, maar het lukt me maar niet om in slaap te vallen, zo irritant! Daardoor elke keer korte nachtjes. Heb 's avonds ook zodra ik ga liggen alweer last van dat vervelende maagzuur, bah!
Heel irritant al die kwaaltjes. Heel veel sterkte en ik hoop dat het in de loop van de week weer wat beter gaat met je werk!
Liefs,
Mar

hoi cioomama

ik heb ook moeite met tillen, bandenpijn enzo
dus mijn man doet nu het badje klaarmaken elke avond.
en huishouden lukt daarom ook niet, ja op een krukje zitten de vaatwasser uitpakken of de wasmachine.

je kan je gedeeltelijk ziekmelden, je baas krijgt dan van de wao een uitkering daarvoor dus kost het hem niks.
en je kan aangepast werk krijgen, geen getil van kinderen maar wel administratief werk doen bijvoorbeeld

ga alsjeblieft niet continu je grens opzoeken

@sweetwicca..ik werk thuis als gastouder en ben dus alleen. Dan heb je soms gewoon geen keus en moet je wel. Mocht het echt niet gaan dan laat ik een paar kids eerder gaan.

Ik hoop het echter vol te kunnen houden tot de kerstvakantie (nog 17 weken!!) dan neem ik vakantie op. Mocht het niet meer willen dan is het eerst vakantie en dan zo ht verlof in. Finacieel wel lastig, maar ja dan maar even wat goedkoper leven haha.

Hoe gaat het met jullie op het werk en wat voor werk doen jullie?

Liefs ciomama

ik zit in de bejaardenzorg en werk alleen avonden. toen ik net zwanger was viel het me heel zwaar vooral omdat ik in het begin erg last had van me bekken. het lijkt nu te stabiliseren en opzich als krustig aan doe gaat het best goed. kan alleen sochtends na een avond zo slecht uit bed komen. ben dan echt doodmoe.. dus ja kiezen op elkaar en doorgaan dan maar!!

Terug
Bovenaan