Weer aan het werk...

Dinsdag is het zover...mijn eerste werkdag weer.. Ik heb er super veel zin in...maarrrr nu krijg ik toch ook wel een btje kriebels;)
Bang dat ik iets mis van mijn meisje, of dat ik haar gewoon heel veel ga missen...
Stom toch.. Ze gaat nu al vaak een x naar opa, oma of n tante ofzo, dus we zijn best al wat gewent..
Ik heb sinds volgende wk zelfs een nieuwe baan erbij! 2 à 3 dagen op de kinderopvang van mijn dochtertje werken...hoe leuk is dat?! En dan nog 2 dagen in de schoonmaak. Dus is mis haar niet eens zoveel.. Maar toch..
Wie is er of moet er nog meer weer aan t werk ?
En vinden jullie t ook dubbel? Of moeilijk?
Liefs

hier hoef ik pas over 4 weken pas te beginnen, maar toch kriebelt het al... ik herken het helemaal meid!! is mama's eigen denk ik... Ik heb ook wel zin om te gaan werken, maar toch ook je kleine.. best moeilijk....

Hier ook pas over 4 weken.

Ga iets totaal nieuws en anders doen. dus heb echt wel zin in mijn nieuwe uitdaging..... maar aan de andere kant die navelstreng die ik moet verlengen pffffffff en idd gevoel dat je meer mist van je kleintje..... bluhhh heb er buikpijn van...

maar idd denk moeder eigen. en is maar goed ook denk ik.

mijn verlof duurt tot 8 oktober, en heb daarna nog 5 weken vakantie :D! dus 15 november hoef ik pas weer... Ik ben heel leerlijk gezegd dus nog niet echt met mijn werk bezig ;)

Ik werk voor mezelf (eigen praktijk) en ben na 2 weken al weer rustig begonnen... zit nu op 2 a 3 dagen per week en vanaf oktober weer volledig.
Ik vond het rustig opbouwen juist wel prettig en ik heb Lisse ook paar keer meegenomen (maar dat is voordeel van eigen zaak...)
Lisse gaat sinds ze 6 weken is ook af en toe naar gastouder en dat gaat gelukkig ook super. Ik heb helemaal niet het idee dat ik veel mis van haar... ik werk overdag meestal tot 15 uur en dan ben ik nog zo veel tijd met de kinderen bezig! Lisse slaapt overdag vooral en 's avond heeft ze haar wakkere uurtjes, dus die momenten zijn voor mij!
Ik ben dus blij met de balans van werk en kids...

ik moet over 3 weken weer beginnen maar ik vind het vreselijk om weer te gaan werken.....

kan haar echtnog niet los laten. moet het binnen kort maar wel eerst nog even doen voordat ik ga werken anders word het helemaal moeilijk!

Ik moet 5 oktober weer werken. Ik heb er aan de ene kant wel zin in, maar aan de andere kant.... Ik hou mezelf maar voor dat de dagen dat ik dan thuis ben het nog fijner is.

Terug
Bovenaan