Weer aan het werk...

Hoi allemaal,

Ben sinds maandag begonnen met werken. Vond het lastig om te weten hoe laat ik op moest staan om alles te regelen maar ik was op tijd, best trots op mezelf!
Het werken zelf viel reuze mee en ik vond het erg leuk om mijn collega's weer allemaal te zien en te spreken.
Maar ik miste Lars wel heel erg. Zo'n hele dag is dan wel weer lang.
Gelukkig was hij die dag bij mijn moeder en die stuurde me een paar smsjes zodat ik een beetje op de hoogte bleef. Hij had het super goed gedaan alleen weinig geslapen. 's Avonds kon ik het wel merken want toen is hij heel onrustig geweest. Gelukkig de nacht wel goed doorgekomen. Vond het wel wat moeilijker om hem naar het kdv te brengen, maar omdat hij al 2 wenochtenden was geweest viel dat ook weer mee.
Toen ik hem op ging halen was hij aan het huilen maar hij begon wel te lachen toen hij mij zag, dus dat was wel heel fijn.
Ik kan wel heel goed merken dat hij er last van heeft. Hij is veel onrustiger en begint soms in 1 keer vanuit zijn slaap heel hard te huilen. Allemaal prikkels aan het verwerken denk ik... Gelukkig heeft er 's nachts geen last van en slaapt hij lekker door.
Voel me dan wel een beetje schuldig dat ik hem daar achter laat. Zo'n klein manneke die niet weet wat er allemaal gebeurt...
Maar ook dat is wennen voor allebei.. Ik ben al lang blij dat ze aangeven dat het een erg tevreden en vrolijk mannetje is, zelfde als thuis dus, alleen slaapt hij wat minder daar dan normaal. Ook logisch want dat heb ik zelf ook in een vreemde omgeving en een ander bed dan mijn eigen bed.

Dus al met al gaat het goed en valt het reuze mee. Het is minder erg dan ik had verwacht. En vandaag lekker vrij.
Helaas Lars zijn 2e prikjes, maar dat verhaaltje zal ik in een nieuw stukje zetten anders wordt het zo lang :)

Liefs Kim

Hey Kim,

Had je krabbel gelezen heb alleen nog niet de tijd gevonden om terug te reageren, sorry!

Ja dat opstaan is lastig he qua tijd, hoever voor dat je weg moest ben je opgestaan?

Vanmorgen heeft Remco de jongens naar het kdv gebracht. We zijn om 6.00 uur uit bed gegaan en Remco ging om 7.40 uur weg! Dan hebben we de jongens ook nog samen gedaan. Als ik ze alleen moet doen mag ik er volgens mij wel om 5.00 uur uit gaan, pfff.

Fijn dat je moeder je een beetje op de hoogte hield, heb je het kdv nog gebeld toen Lars daar was?
Het is ook wel logische dat ze daar minder slapen, idd vreemd bed en veel meer lawaai. Neem aan dat jij niet elke keer schreeuwend, huilend en spelend door het hele huis gaat als Lars ligt te slapen;-)

En meid, je hoeft je echt niet schuldig te voelen dat Lars naar het kdv gaat hoor!
Nu is het allemaal even wennen voor jullie allemaal maar over een tijdje vind hij het er helemaal fantastiche en wil hij niet eens meer mee naar huis als je hem komt halen!

Geniet lekker van Lars en je vrije dag!

Liefs Daan

Hey Daan,

Maakt toch niet uit, we hebben het allemaal druk.

Ik sta om 06:20 op en breng Lars om 07:40 weg, zijn fles moet goed gezakt zijn want anders spuugt hij alles onder. En ik moet om 08:00 beginnen. Mark hoeft 's morgens niets te doen want die geeft Lars zijn laatste fles zodat ik op tijd naar bed kan. Hij kan dan wat langer blijven liggen.
Maar met 2 kids lijkt me dat wel een stuk lastiger inderdaad. Hoop dat je ze niet te vaak alleen hoeft te doen?

Ik had het kdv gebeld ja in mijn lunchpauze, toch wel fijn om dan even te horen dat het goed gaat :)
Is ook wel zo dat hij het leuk vindt want buiten gisterenmiddag om dan is hij erg vrolijk en hij lacht ook meteen als hij zijn leidster ziet. Hij drinkt zijn fles ook goed leeg dus ik denk dat het allemaal wel goed komt.

Ben benieuwd hoe Finn weer gegroeid is! Het gaat wel beter met hem hè? Ik las op een ander stukje dat hij zelfs overdag beter slaapt? Echt super fijn voor jullie!

Succes vanmiddag!

Liefs Kim

Hoi Kim,

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Het is inderdaad erg wennen. Maar Lars zal vanzelf steeds meer gaan werken en jij ook.

Heb vooral veel plezier op je werk en nog meer op de momenten dat je Lars opgehaald hebt.

Ik moet donderdag 1 maart weer beginnen. Dan gaat hij voor het eerst de hele dag naar de crèche. Hij is vanochtend wezen wennen, en dat ging heel goed. Mijn man had late dienst, dus we hebben helemaal niks gedaan, haha! Heerlijk! Ik moet zeggen ik vind het makkelijker om Gideon weg te brengen dan Yara toen ze zo klein was. Terwijl Yara het eerste jaar alleen door de oma's werd opgevangen en na een jaar pas naar de crèche ging. Ik heb nu ook meer zin om weer te gaan werken!

Terug
Bovenaan