weer aan het werk

hallo dames lang geleden dat ik weer hier was.
ik hoop dat alles goed gaat met jullie en de kleintjes goed groeien.
aanstaande vrijdag eindigt mijn zwangerschapsverlof en zondag 13 mei ook nog op moederdag moet ik weer aan het werk.
eerlijk gezegd kijk ik er wel een beetje tegen op,na 5 maanden thuis te zijn geweest ,ben natuurlijk hier in enschede in een nieuwe omgeving en een nieuwe baan in de thuiszorg enz enz. wel allemaal heel spannend. nog meer dames die er tege op hikte weer te gaan werken?
het zal ook wel weer wennen zijn denk ik,is gewoon even de 1e stap.
 
Hoi, ik moet maandag weer.... keb er nog helemaal geen zin in....kijk er ook best tegenop. Tygo wil namelijk alleen bij mij drinken en hij is nog zo klein...ik moet zeggen dat ik er aardig van wakker lig op dit moment, misschien ook wel omdat ik mijn werk niks aan vind....
 
Dit is alweer mijn derde week dat ik aan de slag ben en heb het super naar mn zin!! Was een nieuwe functie binnen het bedrijf dus ook even spannend maar had echt zin om te beginnen en nog steeds ga ik met plezier naar mn werk :)
En heerlijk thuiskomen met zo'n kleintje die breed iit lacht omdat mama er weer is hihi!

Succes zondag, ik denk dat het wel meevalt het is iets waar je misschien even doorheen moet en dan bevalt het je hopelijk wel xx
 
Hoi,
Ik moet vrijdag weer beginnen. Ik begin met 4 uurtjes per dienst en boventallig omdat ik nog steeds erg veel last van mijn bekkinstabilliteit heb.
Aan de ene kant heb ik er enorm veel zin om weer even met iets anders bezig te zijn en om gewoon weer Marjolijn te zijn i.p.v. alleen maar mama. Ik zit alweer sinds de kerst thuis, dus dat is een lange tijd! Met de kinderen achterlaten heb ik gelukkig geen moeite. Ik weet dat ze in goede handen zijn bij hun vader of opa&oma.
Aan de andere kant zie ik er tegen op omdat ik bang ben dat het niet goed gaat met mijn bekkeninstabiliteit en ik wil zo graag weer gewoon mijn werk kunnen doen! Ook zal het wel weer tegen vallen om naast het werken het huishouden draaiende te houden i.v.m. mijn rug maar ook zeker met mijn energie level wat nog zo laag is!
Maar het zal allemaal zijn weg wel weer vinden denk ik!
Heel veel succes zondag!
liefs,
Mar
 
Ik had eigenlijk afgelopen maandag aan het werk gemoeten, maar dat is me niet gelukt. Ik heb vorige week al een topic geschreven dat ik er helemaal doorheen zit. Gelukkig gaat het al wel iets beter met me, maar nog niet goed genoeg om te gaan werken. Ik ben allang blij als ik zelf de dag doorkom, laat staan dat ik naar het werk moet.
 
Ik heb weer werk gevonden en begin maandag ik heb er super veel zin in, ik werk maar 10 uurtjes in de week 's avonds bij een schoonmaakbedrijf zo ben ik overdag lekker bij Luuk.
 
Terug
Bovenaan