Weer aan het werk

Hey meiden,

Morgen is het dan zover! Ik ga weer aan het werk. Voor 27.5 uur in de week. Op maandag middag, dinsdag, vrijdag en zaterdag. Ik zie er niet tegen op maar het zal wel heel vreemd zijn om niet hele dagen bij Dean en Jack te zijn. Op maandag zijn ze bij mijn ouders, op dinsdag/vrijdag op het kdv en op zaterdag is mijn man thuis.

Ze zijn al 2x een hele dag op het kdv geweest en dat ging prima. Wel heeeel fijn als ze dan weer thuis zijn hoor. Hoop wel dat ze nou eens gaan doorslapen want mijn man en ik moeten er helaas nog elke nacht uit (op 3x na, dat ze wel doorsliepen) Maar ja....we kunnen het niet afdwingen. Komt vanzelf wel maar met werken etc...zal het extra pittig zijn.

Ik heb vanaf half Juli thuis gezeten dus wat anders als zwanger, verschonen, voeden etc is ook wel weer fijn (denk ik)

Met Dean en Jack gaat het heel goed. Ze wegen nu ruim 6.4 kilo en ruim 6.2 kilo. Ze zijn nu ruim 15 weken en heel erg lief!!! Ze krijgen 5 voedingen van 180/6 waarvan de laatste avondfles met wat rijstebloem. Of het werkt?? Weet het nog niet ;-)

Tot zover weer even een snelle update!

Liefs Lynn.
 
Hoi hoi ik mag morgen ook weer beginnen!! Ben erg benieuwd hoe dat gaat hihi ik werk 32 uur per week en j'velino gaat 4 dagen naar de kdv. Ik moet er ook snachts uit voor j'velino dus we gaan het wel merken :) ik lig nu al lekker in mijn bedje... truste iedereen liefs ziana
 
hoe bedoel je dat ze ze nog niet doorslapen hoelaat krijgn ze de fles dan snachts ? Hier wordt hij wakker voor de speen snachts pffff . Vindt het moeilijk om het af te leren .
 
@hmimes: eigenlijk precies zoals ik het zeg. Hihi!! Ze worden s'nachts nog wakker voor een voeding. Dat schijnt gewoon heel normaal te zijn voor baby's van 15 weken maar mijn man en ik moeten er natuurlijk allebei uit dus dat is best pittig.

Oh speen, die hoeven Dean en Jack gelukkig s'nachts niet of ze vallen ermee in slaap en merken niet als de speen dan weer uitvalt.

@ziana24: hoezo moet jij er ook uit? Geef je (nog) borstvoeding of sta je er alleen voor (sorry als dat een persoonlijke vraag is)

Liefs Lynn.
 
Bij mij is het al 3 weken geleden dat ik weer aan het werk ben. De 1e week was zwaar, Lucas moest toen namelijk ook bij de kdv beginnen. Was heeel erg wennen.

3 weken later.... zitten we beide ziek thuis en slapen slecht.

Hoe was de 1e werkdag?
 
Terug
Bovenaan