weer aant werk

Ik moet even klagen hoor. Ik ben sinds een paar weken weer voor 2 dagen aan het werk. In het begin vond ik het heerlijk. Weer lekker mijn eigen ding doen, maar nu mis ik steeds meer mijn zoontje (die bij oma is, dus oppas is wel goed geregeld). Maar ik mis hem. Ik wil bij hem zijn en hem troosten als er wat is. Help. Ik moet door blijven werken omdat we het geld niet kunnen missen. Hebben jullie tips?
Alvast bedankt
 
Hoi, je moet er misschien ook weer aan wennen/ werken;zorgen voor je kindje. Je leven is met een kindje toch heel erg anders!!Het geeft helemaal niets als je je zoontje mist...heel normaal. Mijn dochtertje is bijna 1 jaar en gaat 3dg.per week naar het kdv terwijl wij aan het werk zijn. Ben altijd blij als ik haar ga ophalen, maar de enorme glimlach en gekwebbel maken een hoop goed. Op mijn werk heb ik (misschien heel truttig)een mooie foto op mijn bureau staan van mijn kanjer. Bel anders af en toe even naar oma om te vragen hoe het gaat en om het gebrabbel te horen...ik denk dat het steeds beter zal gaan hoor...maar moeilijk is het zeker.
 
Hoi,
Ons meisje gaat nu al een jaar naar oma als ik 2 dagen per week ga werken.
En nog mis ik haar.
Ik werk op een babygroep van 0-2 jaar en zie dus steeds kindjes en vraag me dan af hoe het met mijn meissie gaat.

Wat mij heel goed helpt is lekker bellen soms bel ik wel 3x op een dag om te vragen hoe het gaat. En als ik haar dan op de achtergrond hoor lachen en doen en weet hoeveel plezier ze samen hebben dan is het voor mij wel goed. Neemt niet weg dat ik haar dan nog steeds heel erg mis.

Groetjes
 
Hoi,

Mijn dochtertje gaat ook al 5 maanden naar de oma's als ik moet werken. (3 dagen pw) En nog steeds vind ik het elke keer heel moeilijk om haar weg te brengen. Ik bel bewust niet want als ik haar hoor brabbelen dan wil ik het liefst meteen naar huis toe. Ik weet ook dat ze goed wordt verzorgd en verwent maar toch blijf ik er moeite mee hebben. Dacht eigenlijk dat ik de enige was wie hier last van had want in mijn omgeving zijn ze "blij" als ze iets anders kunnen doen dan hun kindje verzorgen. Terwijl ik niets liever zou willen dan de hele dag bij haar te zijn.
 
Terug
Bovenaan