weer afwachten

Hallo

Ik moet mijn verhaal even kwijt:

Inmiddels 8 maanden gestopt met de pil. Nu eindelijk een positieve zwangeschapstest in de hand en wel op 16 feb....
Vreemde was wel dat ik op 8-1-2011 ongesteld ben geweest en op 5-2-2011 ook lichtjes...... nu begon ik woensdagmiddag met lichte krampen en eerst dondere afscheing daarna bij het plassen wat donkere..... niet genoeg om in een inlegkruisje waar te nemen.... krampen hebben tot savonds lichtjes aangehouden omdat ik het niet vertrouwde gisteren toch maar de verloskundige gebeld die gaf alleen aan dat ik moets afwachten en het 2 kanten op kon gaan.... Inmiddels geen kramp meer te bekennen maar ook geen afscheiding of bloedverlies meer... toch vandaag maar weer gebeld nu gaf ze echter aan dat ik moet wachten tot 10 maart dan testen of het nog positief is mocht dat het geval zijn mag ik dan weer bellen om me aan te melden en een afspraak maken voor een echo. Houd dus in dat ik nog een dikke 2 weken in onzekerheid mag blijven doorlopen....

Sorry moest even mijn verhaal kwijt


Groetjes Jacelyn
 
Ja wat is dat altijd beroerd als je wat bruinverlies hebt in de weken dat er op de echo nog niets te zien is. dan is het altijd afwachten. Ik heb op zich wel goede hoop voor je want het was allemaal zo minimaal.

Helaas kan ik je ook geen zekerheid geven.... het is niet leuk! Ik ken het zelf, want ik heb het zelf ook eens gehad, maar ik had een heftige bloeding dus ik was er wel vanuit gegaan dat het fout was. Toen ik voor een controleecho was gegaan zagen ze nog iets zitten... 2 weken moest ik wachten... ik was zo onzeker... na 2 weken was er niets meer..

Zoek veel afleiding.... je moet rekening houden met 2 kanten... het kan goed of fout zitten. denk beide kanten niet teveel uit... laat het open!! Kijk naar 10 maart uit en tot die tijd kun je er niets over zeggen.

Zwaar balen.... sterkte ermee hoor... het is hartstikke moeilijk om zo 2 weken door te moeten komen!

xx
 
balen zeg maar de bloedingen hoeven nog niks te zeggen, ik kwam er na 9 weken bij mijn derde pas achter dat ik zwanger was omdat ik de maand ervoor gewoon menstrueerde en negatieve test had. probeer idd afleiding te zoeken en hopelijk krijg je 10 maart goed nws
 
bedankt voor jullie reactie's ik denk maar dat ik gewoon uitga dat het fout is gegaan begin nu weer lichtjes te bloeden tijdens het plassen... dan kan het namelijk alleen maar meevallen....


Thanks voor jullie meedenken
 
Terug
Bovenaan