Weer andere medicijnen.

Hoi meiden.

Ik heb vandaag uit wanhoop weer de kinderarts gebeld.
Finn heeft vannacht een mega pijnaanval gehad van 3 kwartier. 3 kwartier gillen als een mager speen varken, helemaal overstrekken Finn leek wel een hoepel. Ik kon hem ook bijna niet meer vasthouden hij was zo wild aan het bewegen.
Echt mega zielig, wat kan je je dan als mama machteloos voelen zeg, heel erg. Vind het echt heel moeilijk om te zien dat mijn kleine mannetje vaak zoveel pijn heeft.

Met de kinderarts overlegd dat Finn vanaf morgen andere medicatie krijgt. Nexium. Dit is een zuurremmer en sterker dan de zantac die hij kreeg.
Als dit ook niet werkt niet Finn opgenomen worden:-(
Hij krijgt dan een ph meting van de slokdarm. Dit wordt met een soort sonde gedaan die 24 uur in zijn slokdarm moet blijven.
En ze gaan hem dan observeren. Hoop zo dat het niet nodig is! Maar wat niet dat moet want dit is zo ook niet te doen!

Duim duim duim dat de medicijnen dit keer wel aanslaan en langer dan twee weken!

Liefs een bezorgde, verdrietige maar trotse mama Daan

Hey meis,

Kan me goed voorstellen dat je je machteloos voelt. Niets is erger dan je kindje met pijn te zien en niets of weinig kunnen doen. Je kan ze alleen maar troosten en laten merken dat je er bent. Hoop zo dat de medicijenen nu wel goed gaan werken en dat opname niet nodig is. Maar ja wat moet moet zo kan het ook niet langer.

Sterkte en zal voor jullie duimen xx.

Wat naar allemaal! Hopelijk gaat het nu aanslaan en wordt het allemaal wat makkelijk voor jou en Finn.
Sterkte!

Heftig allemaal zeg. Ik krijg er zelf een brok van in mijn keel. Naar als zo'n kleintje zoveel pijn heeft. Hopelijk helpt deze medicatie beter. Sterkte ermee!

Liefs Marina

Lieve Daan,

Je weet hoe erg ik t voor jullie en natuurlijk vooral voor kleine Finn vindt...
Ik hoop zooo dat deze medicijnen heel goed gaan aanslaan en dan voor heel lange tijd en dat Finn weer zonder pijn zal zijn!

Liefs Brigitte

Hey meis,

Wat verschrikkelijk zeg!
Ik hoop ook echt heel erg dat de medicijnen goed aan slaan en dan hij niet opgenomen hoeft te worden!

Heel veel sterkte en we denken aan jullie!

Dikke knuffel van ons

Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden!
Vanavond krijgt hij voor het eerst de nieuwe medicijnen. Moet eigenlijk morgen ochtend maar heb niet veel zin on nog langer te wachten. Hoop dat het werkt.

@Bri, ik weet het meid, Thanxs!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Daan

Terug
Bovenaan