weer bedplassen

Hallo,
Onze dochter van 3 (mei 3 geworden) is eigenlijk al sinds januari ´s nacht zindelijk. De laatste anderhalve week plast ze ´s nachts regelmatig in haar bed. Ondanks dat we haar ´s avonds voor wij naar bed gaan nog laten plassen. Eigenlijk weet ik nu niet zo goed wat ik moet doen. Even doorzetten? Of juist weer een luier omdoen ´s nachts? Voor mijn gevoel doe ik dan een stap terug met haar.......
Iemand anders die tips of ideeen heeft??
Groetjes Sansili
 
Met 3 jaar 's nachts al zindelijk is ook best vroeg, normaal is dat met 4 of 5 jaar pas.
Maar nu weer een luier, ik snap dat je dat als een stap terug ziet. Ik zou toch niet te veel gaan focussen op het droog 'moeten' blijven 's nachts. Misschien is een extra plasmoment wat?
 
Hoi,

Wow al zindelijk 's-nachts. De eerste 3-jarige die ik ken die al zindelijk is 's-nachts.

Mijn zoon van 3,5 jaar is nog niet eens zindelijk overdag.

Misschien drinkt ze met dit warme weer meer en moet ze dus ook meer plassen?
Of maakt ze een sprongetje in haar ontwikkeling. Meer te verwerken enzo.
Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden. Ik heb geen idee wat nu het beste zou zijn. Weer luier omdoen 's-nachts of haar 's-nachts nog een keer uit bed halen om te laten plassen.

Probeer na te gaan of er iets is verandert of iets is gebeurt waardoor ze misschien weer in bed moet plassen. Ik ben nu hardop aan het meedenken. Want ik weet wel dat als kinderen weer gaan bedplassen dat het meestal iets psychisch is. Weet niet of het ook voor zulke jonge kinderen geldt omdat de meeste 3-jarigen meestal nog niet zindelijk zijn.

Sterkte met het vinden van de juiste oplossing
groetjes Chantal


 
Hoihoi,
Ik heb bij de HEMA 3 kleine hoeslakentjes gekocht, die geen water doorlaten. Ze zijn wel wit, maar in geval van ongelukjes draai ik ze in de eerste was weer mee, ook al is dat rood. Je begrijpt, de lakentjes zijn inmiddels roze, maar mijn dochtertje 's nachts wel droog. Overigens geen succesgarantie, want haar oudere broer had er geen enkel baat bij.
Groetjes,
Michelle.
 
Terug
Bovenaan