weer beginnen met de pil?

Sorry hoor maar er moet even iets van het hart.
Ik denk dat ik maar weer ga beginnen met de pil. We zijn pas vorige maand gestopt met de pil. En we wilde allebei (mijn man en ik) beginnen aan kinderen. Maar sinds ik gestopt ben wil mijn man minder seks dan voorheen. Voorheen dan liep hij te zeuren. Zo van wanneer mag ik weer. Misschien vind hij het super eng om aan kinderen te beginnen maar durft het niet te zeggen. Hij gaat nu overdag en s ´avonds steeds meer bij beunen.

Wat moet ik hier nu mee??

Een weegschaal.

Hoi weegschaal,

Het is niet de 1ste x dat ik zo'n verhaal hoor eerlijk gezegd. Mijn nicht die voelde zich 'naakt' toen ze vr de 1ste maal terug sex had met haar man zonder enige vorm van bescherming mr na een paar x was dit gevoel weg.

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Heb je hem al eens op de man afgevraagd waarom hij zo doet? Is het stoppen met de pil té vroeg voor hem misschien? Sex is belangrijk in een relatie dus is het idd vreemd dat hij uitgerekend nu minder wil mr wie weet heeft ie problemen op het werk of haalt ie zich dingen in het hoofd als:kunnen wij ons dat wel veroorloven, kan ik de verantwoordelijkheid wel aan, enz..

Een goed gesprek kan wonderen doen! Ontspannen dinnetje en alles eens op tafel gooien en dan zullen jullie er wel uitkomen!

Heel veel succes in ieder geval!!

Iedereen is mij al voor, toen ik jouw berichtje las, dacht ik ook dat je best een rustig met hem kan gaan praten en het hem gewon vragen. Ik zou gewoon eens met hem uit eten gaan en het gewoon eens op tafel gooien en zeggen dat je dat dwars zit. Want wie weet doet hij het ook niet bewust en weet hij het zelf niet.
grtjs en veel succes,
Bea

hoi weegschaal,

praat ns met je man of hij er wel helemaal klaar voor is. als hij dan zegt te twijfelen weet je waar het aan ligt....
mocht hij er echt voor willen gaan, dan tja, misschien zeggen dat je weer aan de pil bent.....maar niet echt natuurlijk....maar misschien voelt het voor hem dan anders ofzo???

succes
xx kimpansee

Waarschijnlijk iets minder over praten en gewoon lekker klussen. Mijn vriend ging de eerste 3 maanden voor het zingen de kerk uit van schrik omdat hij zo moest wennen aan het idee. Niet omdat hij geen papa wil worden, maar de onwennigheid. Ik baalde dan, maar zei er niks van, gewoon het leuk houden in bed en nu is hij dan eindelijk aan het idee gewend. Maar als ik er te veel druk opleg, heeft hij ook geen kluszin, juist als hij er even niet aan denkt, heeft hij dat weer wel en hoopt hij dat het raak is. Soms zijn mannen er net zo dubbel in als wij en net zo onzeker, je hele leven verandert straks immers!!

Terug
Bovenaan