Weer beginnen met diëten....

Hee meiden,

Ik heb toch besloten om weer te gaan diëten. Mijn overtollige zwangerschapskilo's MOETEN eraf. Vooral voor mijn gezondheid en mijn rug. Die extra kilo's zittn voornamelijk op mijn buik en dat is zo'n extra ballast voor mijn rug.

Dus de stoute schoenen weer aangetrokken en cintact gezocht met mijn Cambridge consulente. Vanmiddag langs geweest en vanaf morgen weer keihard aan de bak. 500 calorieën per dag.....daar ga ik het mee doen. Mijn doel is om in ieder geval 10 kilo af te vallen en daarna zien we wel weer verder.

Ohja, ben vanochtend ook nog naar de tandarts geweest, was 1,5 jaar niet geweest ivm mijn zwangershap en daarna de hektiek van 'mama zijn'. Het is gelijk, ik die vrijwel nooit iets mankeer aan mijn gebit, heeft nu 4 gaatjes waarvan 1 wortelkanaalbehandeling. Bah!! Deze is redelijk spoed dus daar moet ik volgende week dinsdag heen voor behandeling. De andere 3 gaatjes worden 1 Oktober gevuld. Hij is fijn. ;-)

Liefs Lynn.
 
Wat knap dat je weer gaat lijnen! Het zal idd wel beter zijn voor je rug...ieder kilootje minder is toch weer minder belasting voor je rug. Ik hoop voor je dat het gaat lukken, en dat je het vol kunt houden.
4 gaatjes is ook lekker......voelde je het zelf al? Of dacht je gewoon ik moet toch maar weer eens naar de tandarts gaan? Ook daar heel veel succes mee in ieder geval!
Gaat het slapen van de jongens nog steeds beter als voorheen?
 
Ja, ik voelde de laatste weken steeds meer dat mijn gebit gevoeliger werd. Aan mijn eerste kies links bovenin dacht ik al te merken dat er iets niet klopt, net alsof mijn vulling eruit was ofzo...... Was niet heel erg verbaasd dat er het een en ander gedaan moest worden.

De laatste 2 dagen gaat het weer iets minder. Van de week 1 nacht met maar 1 uur slaap en vannacht was Jack aan het spoken maar al met al ging het de afgelopen week wel iets beter dus maar niet teveel mopperen. ;-)

Liefs
 
Lynn was niet nodig je spelfouten te corrigeren het is leesbaar . Wat goed van je dat je aan een dieet bent , ik wil ook van me buik af . Voel me niet aantrekkelijk hierdoor heb . Ook kleed het niet mooi . Ik heb nu 2 mnd vakantie van me aerobic . Merk gelijk geen conditie en blubber . Volgende week starten we weer .

Je hebt het wel te voor duren , ik ook eigenlijk erge gevoelige tanden ook 1 gaatje en gevoelige tandvlees . Allemaal stress , we moeten beter voor ons zelf zorgen . Echt dit is een belletje wat gaat rinkelen voor ons . Schouderklop jij hebt er dan 2 .

Probeer elke keer toch de kids in bed te leggen nadat ze 2 uur zijn op geweest wie weet dat het na een tijd helpt dat ze steeds beter slapen .

Liefs sterkte xxxxxx
 
Hee hmimes,

Ja, ik ben woensdag begonnen. Ik neem 2 shackes en 1 soep. Dat zijn maaltijdvervangers van Cambridge. Verder alleen water, thee en/of koffie.

Al ik de weegschaal, mag geloven ben ik al behoorlijk wat kwijt maar ja, wat wil je met maar 500 calorieën.
Heb wel honger hoor en het is niet echt gezellig. Mijn man kookt nu alleen voor zichzelf en natuurlijk ook wat voor de boys maar die eten eerder dan hij.

Ik moet het nu gewoon volhouden. Liefs
 
knap zou ik ook willen , maak je zelf soep of het waren maaltijden van hun ? Ik ben ook niet zo lang ben wel wat afgevallen maar buik wordt dan helemaal blubber heb jij dat niet ?
 
Terug
Bovenaan