Weer beginnen met werken.

Lieve meiden,

Ik wou jullie hier ook even laten weten dat ik vanaf aankomende maandag weer ga beginnen met werken. Welliswaar heel rustig aan opbouwen maar toch....
Heb nu bijna 3.5 maand thuis gezeten en dat ben ik ook wel zat.
Ik heb gisteren een heel fijn gesprek gehad op werk en mocht het niet gaan, dan kan ik dat natuurlijk ook altijd aangeven. We zullen zien!

Mijn man zijn vakantie is ook weer voorbij dus op woensdag en donderdag heb ik sinds maanden weer de zorg voor Dean en Jack alleen. (mijn man had namelijk sinds eind Mei op de woensdag zorgverlof) Klinkt een beetje vreemd maar jullie snappen me. Vandaag was dus best een uitdaging maar het ging prima. Tuurlijk heb ik nu meer pijn maar goed....op tijd naar bed en hopen dat het zo weer herstelt.

Ik vind het spannend maar heb er wel weer heel erg zin in. Uiteraard horen fysio, sporten en (veel) pijnstillers nu bij mijn dagelijkse leven, het is niet anders.

Ohja en ik ben nu 2 weken bezig met mijn dieet en ik ben al 7 kilo afgevallen. :)

Liefs Lynn.
 
Knap dat je weer gaat beginnen met werken. Fijn dat je er toch de energie voor op kunt brengen om die stap te nemen. Maar idd als het niet gaat op tijd aan de bel trekken! Je moet er thuis wel ook weer voor de jongens kunnen zijn toch...
Lekker voor je om met iets anders bezig te zijn denk ik.
En knap dat je al 7 kg kwijt bent! Je bent volgens mij wel een echte doorzetter!
Succes!
 
Zoals Karlijnk al schrijft inderdaad heel knap van je meid ! Met alles wat je doet bravo bravo !!!
Zeker bij tijdens aan de bel trekken en niet denken van o wat ben ik kinderachtig of zo .

Krijg je nou fysio voor chronisch zieken ??
Want we hebben nu toch maar een aantal behandelingen per jaar . Zo goed van je zeg zoveel afgevallen . Wat voor sport doe je ?

Sterkte en lees graag van je xx
 
Dank jullie wel meiden, erg lief van jullie.
Kan van mezelf zeggen dt ik idd een doorzetter ben. Het moet ook wel.

Hmimes....ik heb gewone fysio, althans gewoon?? Ik train met mijn fysio in de sportschool. Alles gericht op core stability.....dat betekend: het versterken van je spieren in je rug, buik en bovenbenen. Dat zijn behoorlijke pittige trainingen van ongeveer een uur. Dit wordt gelukkig allemaal vergoed.

Thuis train ik ook. Wij hebben de bovenste verdieping van ons huis ingericht als een fitness ruimte, hebben gelukkig beschikking over een aantal goede fitness apparaten waardoor ik thuis ook het een en ander kan doen.

Liefs
 
Terug
Bovenaan