weer beginnen

Hello ladies

Ik ben deze week voor de tweede keer netjes op tijd ongi geworden na mijn curretage. Ik heb met mijn mannie afgesproken dat we na die tweede keer weer gaan beginnen.

Ik wilde heel erg graag rust voor mezelf en voor mijn lichaam en ik merk dat dit me goed heeft gedaan. Ik weet dat alles nu weer keurig op de rit staat en mijn lichaam weer genormaliseerd is. Ben ook met een heel gezondheidsprogramma begonnen met groente en fruit en sport enz. Ik voel me goed en hoop dat dat zal meewerken als ik weer zwanger mocht worden!

Nou dat wordt dan de komende twee weken weer klussen voor de lol en voor een kindje.

Ik hoop veel verhalen te horen van mensen bij wie het wel goed gaat na een miskraam want ik ben wel heel erg bang geworden na twee miskramen. Steeds rijst bij mij weer de vraag of het ooit nog wel goed gaat. Maar goed ik moet mezelf hier overheen zetten en positief denken zeker omdat ik al een gezonde dochter heb!

Succes allemaal

Liefs
Lotte

Leuk hoor 2 x netjes op tijd ongi. Super en nu gaan jullie er weer voor. Nou heel veel succes en die onzekerheid hebben we allemaal ooit gaat het goed komen.
Liefs Biate

Terug
Bovenaan