Weer begonnen

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik heb de laatste tijd maar even rustig aan gedaan op de website, ik was er een beetje te erg mee bezig en was ongi geworden en dacht, laat maar even...

Komende week ik denk donderdag of vrijdag heb ik mn ei en we zijn dus weer begonnen met klussen.. Vorige keer hebben we het gewoon 1x gegokt en daarom, logisch ook niety zwanger. Ik wil er nu echt voor gaan en dus om de dag klussen..

Ik vind het best spannend, ook omdat mijn laatste ongi ineens veel langer uitbleef, kan ook door de stress komen denk ik..

Ik ben dus ook weer steeds lekker op de site aant kijken en ook weer stiekem naar leuke baby dingen, namen en kamertjes enzo... hebben jullie dat ook zo erg??

Sorry voor t lange verhaal maar het is soms zo fijn om het even te delen met jullie! we hebben allemaal ook een beetje dezelfde gevoelens en das toch fijn!

Liefs kim

kim veel klus plezier vergeet niet om ook lekker van genieten liefs mariejan

Hay meid,

Geeft niks, praat maar lekker van je af. Het niet weten wanneer is vervelend, i know! Het wachten wordt echt beloont meid! Doe rustig aan en succes met klussen! Hoop dat het snel raak is!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Heey meis,

Klets maar raak hoor, doe ik ook hihi! Mijn man is er niet zo druk mee als ik en hij snapt al die ''vrouwendingen'' toch niet. Ook ik heb geen idee wanneer ik de komende maand mn ei heb dus ook wij gaan maar gewoon klussen en we zien het wel. En ook wij gaan proberen er wat minder mee bezig te zijn. Lukt nu nog wel, maar zal richting mn nod toch moeilijk worden haha! Genoeg redenen dus om lekker te blijven beppen hier!

Babynamen etc kijk ik nog niet naar, maar als ik zwanger raak dan gaat mn dochter over naar de andere kamer en die moet nog ingericht worden....

Veel klusplezier!! (en probeer vooral dat plezier erin te houden!!!!)

Liefs ciomama

Haha, heel herkenbaar hoor.
Wij zijn nog niet eens begonnen en hebben het alweer over namen en spulletjes. Er wordt bij ons thuis al weleens over 3 kindjes gesproken.
Denk ook dat wij eerder gaan beginnen dan na mijn verjaardag.
Heb na deze strip nog 1 strip liggen en de kans is vrij groot dat dat ook voorlopig de laatste gaat zijn ;)

Hoi Hoi

Het is toch heerlijk om alles lekker van je af te typen in dit geval hahah.
Ik denk nog niet na over babykamers enzo, ik ben nogal voorzichtig eerst kijken of we zwanger raken.
Ik zit wel actief op dit forum en denk wel na over hoe zou het zijn met een dikke buik maar verder nog niet.
En ik moet zeggen dat ik redelijk rustig ben en meer geniet van het klussen dan in het begin.

We gebruiken nu ovulatietesten en dat geeft mij rust dat ik weet wanneer mijn eisprong er is.

succes met klussen en blijf ervan genieten.

Liefs Kim

hallo,

je kan hier alles kwijt dus klets maar raak.
toen wij voor de eerste gingen overleed mijn oma en ik mocht mijn verdriet ook hier op de forum delen. je kan hier gelukkig alles kwijt verdriet, woede, jaloesie en nog veel meer, dus ook je fantasieen haha.

wij denken nu ook aan een tweede, met andere worden we rommelen wat aan. maar toch fantaseer ik erover wat zal het worden en wat is een mooie naam.
dus klets maar raak haha

peetje

Terug
Bovenaan