weer bij cb geweest

A

Anoniem

Guest
nou, ik ben net met senna bij hetcb geweest. ik heb toch zo'n fijn bureau...
ik heb hem gemeten en gewogen, de arts heeft hem even bekeken en ze vroeg of ik nog vragen had en toen konden we weer gaan.... niks geen gezeur of wat dan ook.
toch wel leuk. omdat je vaak van die negatieve verhalen hoort....

senna is verder heel goed gegroeid. hij is zondag 6 maanden en is nu 7930 gram en 69 cm.

wat gaat het toch hard!

liefs marijke

Nou lekker joh, alles gaat gewoon goed. Mijn cb is ook heel fijn, gaan echt uit van wat de ouders  willen en geven alleen adviezen als ik erom vraag. Over 2 weken weer, dan is Yanick 6 maanden. Ben erg benieuwd wat ze over bijvoeding gaan vertellen (als ze er al over beginnen).

Wij hebben de 6-maanden-APK ook weer gehad!
Christian moet het doen met 8520 gram en 69 cm, wordt ook een beetje kort voor zijn gewicht, ha, ha! (al blijf ik erbij dat hij een dikke 70-71 cm is en niet zo goed gemeten op CB... eigenwijze mama)
Ik was weer bij de arts en die heeft nooit veel opmerkingen, ben daar altijd zo klaar. Niks commentaar. (anders dan de verpleegkundige, die moet ik niet zo ).
Alleen een heel vrijblijvend: hij zou best naar 4 flessen mogen. Maar dat zal wel komen als de bijvoeding goed op gang komt.

Dit was de laatste keer op dit CB, we gaan namelijk verhuizen en dus de volgende controle in Maastricht. Ik ben erg benieuwd!

groetjes, Karin

Terug
Bovenaan