Weer bij de gyn. geweest

Hoi meiden,

Vanochtend is mijn slijm voor de derde keer onder de loep genomen. Het ziet er goed uit wat betekent dat zover zij kunnen zien er bij mij niets mis is.
Er was geen levende zaadcel te bespeuren maar die kans zat erin want we wisten al dat het zaad van mijn man niet in orde is. Hij was toch weer teleurgesteld want ergens hoop je het toch.
1 juni heb ik een HSG omdat de gyn. zekerheid wil dat alles goed zit en dan horen we ook wat het 'plan de campagne'gaat worden. Hij sprak over IUI en IVF. Wij denken dat we met IUI beginnen omdat het bij mij goed zit.
We houden de spanning er dus nog even in en we zijn al een beetje aan het idee gewend dat het zonder 'hulp' niet gaat lukken.

Hoe is het met jullie??
Liefs Inge

Hey Ing!

Was gezellig gisteren he om weer even te chatten met elkaar. Moeten we vaker doen! Ben blij om te lezen dat jouw cervixslijm ok is. Dat scheelt de helft van de problemen lijkt me zo. Op de Yahoo groep was iemand na 1 IUI-behandeling zwanger geraakt. Moed houden hoor!

Liefs, Floor -x-

He Inge,

Ja ik ken ook iemand die na 1 iui poging zwanger is geworden, dus Inge het komt er heel snel aan voor jullie, en kan me heel goed voorstellen dat jullie nu al dat andere los kunnen laten, nu weet je tenminste dat het zeker goed gaat komen. Fijn dat alles goed is.

Met mij gaat verder alles ook goed hoor,

Liefs en een fijn weekend,

Mick

Terug
Bovenaan