Weer bij de Gyn. geweest!

Hallo meiden,
Gister bij de gyn. geweest, jaja hij maakte even tijd voor me op 1e pinksterdag, en mn folikel is groot genoeg dus gister-avond pregnyl gespoten (om de ei-sprong op gang te krijgen, zeg maar) en dan word ik morgen weer geinsemineerd (voor de 4e keer) en dan breekt de periode van wachten weer aan, dat vind ik t ergste wachten, wachten en nog eens wachten, maar ja, het hoort erbij.
Wat veel is er ook weer geschreven ,erg leuke berichten maar ook echt weer minder leuke.
Ik leef erg met jullie allemaal mee!!
Iedereen succes die moeten wachten en/of druk bezig zijn etc,etc
Tot snel, Pluk!!

Hoi Pluk,

Wat een luxe zelfs op 1e pinksterdag langs de gyn! Wat ellendig he, dat wachten, maar er zit helaas niks anders op!!

Heel veel suc6 en ik hoop dat het raak is!
liefs moi xxx

Lieve Pluk,

Wat fijn dat je vollikel groot genoeg was! Nu maar hopen dat de pregnyl z'n werk doet en dat het morgen allemaal goed gaat (genoeg Van de Hoogebandjes van je man, :) en dat het deze keer zal lukken, meid!

Ik sta zelf ook voor IUI (met GonalF) poging nr. 3, krijg ook een 'special treatment' in het ziekenhuis, want het 'moet' op zondag bekeken worden.
Bij mij wordt de eisprong extra gestimuleerd met een Ovitrelle-injectie.

Kunnen we elkaar de hand geven in de wachttijd, ik ben een weekje later met de inseminatie (= nare eendebek)...

Veel sterkte morgen!
Liefs, Suus

Terug
Bovenaan