weer bij de gyn geweest!

Hoi Meiden,
Daar ben ik dan weer. Het forum werkt nu gelukkig beter, enkele weken kon ik er echt niet op komen. Vanmorgen ben ik weer naar de gyn geweest. En ik had gedacht dat ik alle opties wist, maar er is nu weer wat...De 2 eitjes zijn een paar mm gegroeid, niet schrikbarend, maar er is opeens een derde ei dat een giga-spurt maakt en wel 10 mm is gegroeid in die 2 dagen. Het leek eerst een te verwaarlozen ei, maar nu word het wel spannend. Drie hoeft nu ook weer niet. Hij zegt, als de 2 knallen, dan is de 3e niet groot genoeg en die verschrompeld. Of nr 3 schiet nog groter en sringt en dan blijven de 2 achter. Hij zag een drieling nog niet gebeuren. Ze zijn nog niet groot genoeg, maar de pillen hebben blijkbaar nogwel uitwerking, omdat er toch veel groei heeft plaatsgevonden. Hij verwacht dat er donderdag op vrijdag iets springt (!!)Dan moet ik vrijdagmorgen 8 uur weer terug komen. Spannend, kan haast niet wachten! Goed eten, Lichaam goed warm houden, (broeikip) ha ha! Vrijdag heb ik helaas de hele dag een congres, 'savond moet ik weg, maar zaterdag zet ik mijn vervolgverhaal op de forum of duik ik weer achter de chat!!
Groeten en liefs, A3

Hallo A3,

Het wordt dus een race of je een, twee of drie eitjes krijgt. Ik zal voor je duimen. De gyn zag een drieling niet gebeuren, maar een tweeling?

groetjes, Fen

Terug
Bovenaan