weer bij de gyn geweest

Hallo allemaal,

ben vandaag bij de gyn in NL geweest ( na IVF behandeling in Belgie) en het hartje klopt nog. Volgens haar berkeningen ben ik nu ruim 8, 4 weken zwanger. Op de echo staat zelfs 9 weken dus het groeit goed zullen we maar zeggen. Ben wel opgelucht. Mag nu 25 maart terug komen voor de nekplooimeting. Die stond eerst in België maar aangezien die toch wat aan de late kant is doen we het in NL   (dat scheelt meteen een heel eind rijden).

Succes allemaal!

groetjes Belle

Wat heerlijk om weer goed nieuws te krijgen!!!
Kan me voorstellen dat je blij bent dat de echo in NL kon, zag dat je uit Utrecht komt. Dat is dan best een endje rijden naar Belgie. Maar als je over ongeveer 7 maanden het resultaat in handen hebt zal je vast heel blij zijn met jullie ritjes naar Belgie...?!
Ben vergeten wanneer je weer voor een echo gaat ivm de nekploometing. Maar wel fijn denk ik om iedere keer bevestigd te zien dat alles goed is. Hoe groot was jullie kleintje nu?

Groetjes, Irene

Hoi Belle

Heerlijk zo'n goede echo. En ook wel lekker dat je verder in NL kunt blijven, het is toch wel een eindje rijden naar belgie.

Groetjes Natalie

Hallo meiden,

ja het is wel een eind rijden naar Belgie, zo'n 1,5 uur   en dan rijdt het gelukkig allemaal goed door. Heb me ook 2 keer in Leuven moeten melden en dat is dan 2 uur rijden tja das best pittig. Maar het is absoluut de moeite waard geweest. Ik hoefde ook "maar" 6 keer voor de behandeling. En nu lekker bij ons onder contrloe bij de gyn. Kan ik lekker op de fiets heen. Heerlijk.

Groetjes en tot schrijfs,

Belle

Hoi Belle!

Ik was al een paar berichtjes van je tegengekomen en was eigenlijk benieuwd geworden. Ik ben ook zwanger na de eerste IVF behandeling. Nu waarschijnlijk 8 weken. Pas over 2 weken mag ik komen voor de eerste echo. Ik ben erg onzeker zoals de meesten van ons maar leef erg toe naar 18 maart. Ik ben 37 en heb een zoontje van 3.5. Ik ben van hem zwanger geworden na KIE. Weer acht behandelingen KIE gehad in 2007 maar dat mocht niet baten. Ik zie dat je een nekplooimeting laat doen. Is dat vanwege je leeftijd of heeft het te maken met het feit dat de IVF in België heeft plaatsgevonden? Als je het niet wilt vertellen, ook prima hoor maar vind het leuk wat van andere mensen te horen.

Groetjes, Jolanda

Terug
Bovenaan