Weer bij de kinderarts geweest.........

Hey meiden,

Daarstraks weer met onze Jochem bij de kinderarts geweest.
Nou ons manneke groeit iets TE GOED hij weegt nu 7680...........!!!!!!!!!!!! en is 65 cm lang haha.
Gaat ook volgens de ka iets te hard.
Maar als ik het met floortje vergelijk die woog met ongveer 3,5 maand 6500 gram dus ja......
Ook zijn voeding besproken omdat er (gelukkig) nooit een verdenking is geweest op kma.....nu toch besloten om langzaam proberen terug te gaan op de reguliere voeding.
Ook omdat al het "gedonder" wrs gewoon door de med voor de reflux is gekomen.
En ook omdat deze voeding ZEER licht verteerbaar is en we telkens capriolen uit moeten halen om hem verzadigd te kunnen houden.
Reguliere voeding is in dat opzicht zwaarder verteerbaar.
Dus daar zijjn we nu sinds vanmiddag mee begonnen 1/2 med voeding en 1/2 gewone voeding.
We zullen het zien ik sta er vol vertrouwen in moet ik zeggen.........
We moeten voor we op vakantie gaan nog terug op controlle komen.
Hoe gaat het met jullie kindjes verder....
We moeten 30 juni weer naar het cb voor de 2de prikken ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Liefs Louise

Dat is wel een flinkerd zeg!! Hoop dat het goed gaat met overstappen van voeding.. wij gaan morgen weer wegen en ik ben echt heeeel erg benieuwd...vind Florian zo groot! Maar vermoed dat hij niet zo groot is als jullie mannetje..

Wat goed!!! ik hoop dat het overstappen op ´gewone´voeding goed gaat!
Noa was met 4 maanden en 1 week ook 7890gr en 66,5cm hahaha heerlijk toch!

Ben blij voor je!

zo klein beertje groeit lekker!!! :D:D:D
hoop dat de reguliere voeding gaat werken.. en dat kleine beertje er niet weer last van krijgt. :D

Jorn moet 4 juli voor zijn 2e prikjes.. dan is ie 14,5 week... kijk er nu al tegen op.

liefs!!!

Terug
Bovenaan