Weer bij de verloskundige geweest. Wie nog meer?

ik moet iedere 4 weken naar de gyn en ben afgelopen woensdag ook weer geweest. Het was gelukkig allemaal goed!!! Ik schrok een beetje toen hij dat echoapparaat op mijn buik zette omdat er in tegenstelling tot andere keren weinig beweging te zien was maar daar moest ik me geen zorgen over maken!
9 april 20 weken echo! Spannend!

ik moet iedere 4 weken naar de gyn en ben afgelopen woensdag ook weer geweest. Het was gelukkig allemaal goed!!! Ik schrok een beetje toen hij dat echoapparaat op mijn buik zette omdat er in tegenstelling tot andere keren weinig beweging te zien was maar daar moest ik me geen zorgen over maken!
9 april 20 weken echo! Spannend!

Ik heb volgende week woensdag mijn volgende afspraak bij de vk, dus ik ben heel benieuwd, ik ga dan als het goed is voor het eerst het hartje horen kloppen.
Dat lijkt mij zo mooi.

Maar ik moet nog 9 dagen wachten.

Alice
14w2d

Hallo!

Ik ben vandaag ook weer geweest!!! Ik ben ongeveer 12w+4 zwanger en we gingen naar het hartje luisteren. Alles was prima! Hartje was krachtig en regelmatig, bloeddruk was ok, en bloedwaarden ook!
Dit is voorlopig de laatste keer dat mijn man meekon, hij gaat woensdagnacht voor 4,5 maanden naar Afganistan.
Mijn nieuwe afspraak bij de vk is 14 april, mijn zusje gaat dan gezellig mee. Ik moest ook alvast thuiszorg gaan regelen en een afspraak maken voor de 20 weken echo. Spannend allemaal weer.
Tot nu toe weet ik me goed te beheersen met de aankopen! Had me heilig voorgenomen te wachten tot ik 20 weken op weg zou zijn! Kom ik me vandaag een megaleuke babykamer tegen op marktplaats! Sja, 2e hands kamers die aanstaan zijn er weinig en als je te lang w8 zijn ze weg, dus ik heb maar een bod gedaan! Ik hoop dat   het lukt!
Met de rest ga ik echt nog even proberen te wachten, hahaha!
Ik hoop dat het met de rest ook goed gaat...hebben jullie al veel spulletjes in huis?

Groetjes Jorike

hoiii!
wij hebben ook dé babykamer gevonden op marktplaats!
en de spulletjes die ik al heb, heb ik allemaal gekregen... moet nu langzaamaan maar eens wat gaan kopen hahaha!
denk dat ik zaterdag maar begin... heb er nu al zin in!! hihi

kusss

Ja, Linda, je loopt een weekje of 4 op me voor! Ik zit met de babykamer nog volop in het bieden. Ik hoop maar dat t uiteindelijke bedrag niet te hoog wordt! Vooralsnog kan ik me er nog in vinden!

Terug
Bovenaan