weer bij de vk geweest

Hey meiden,

Gisteren weer bij de vk geweest.
Alles weer prima in orde.
De bovenkant van mijn baarmoeder komt tot aan de bovenkant van mijn navel. Bloeddruk was ook goed, maar voor mijn doen wel aan de lage kant en dat na het fietsen. haha. Nou gelukkig maar, beter als te hoog.
De kleine gaf ook weer flink schoppen tegen de doptone. Leuk weer om het hartje te horen.
En Thijs mocht weer op het knopje drukken. haha helemaal trots dat hij mocht helpen. En steeds maar zeggen, baby, baby.
Over 4 weken weer terug op controle.

Ha Peet,

Goed te horen dat alles goed was tijdens de controle. Lief dat je zoontje zo trots is en baby, baby zegt. Hoe oud is hij?
Is het tot 30 weken om de 4 weken controle en daarna om de 3? Ik ben het ff kwijt.
Geniet van het weekend.

Hai lieve Peet,

Wat een goed nieuws weer, helemaal blij! :)
Grappig dat je kleine uk zo tegen die doptone schopt, leuk hoor.... en idd je bloeddruk kan beter te laag zijn, als te hoog, bij mij is ie 95/60 en bij jou?
Super dat Thijs zo trots is, lijkt me zo mooi om te zien!

Fijn weekend. Liefs Lynn.

@ukkietje, ik moet nu nog 1x om de 4 weken en daarna om de 3 weken, dus zo vanaf ongeveer de 25e week. Mijn zoontje is 2,5 hij wordt in december 3.

@lynn, mijn bloeddruk was 100/60

Jullie ook fijn weekend meiden.

Liefs...

Wat fijn dat alles weer goed was. Leuk zoals je zoontje reageerde. Echt schattig zoals ze zijn als ze klein zijn. Kan niet wachten tot ik dat ook weer heb.
100/60 is volgens mij best netjes. Bij mij is het 130/75. Maar dat had ik bij de andere zwangerschappen ook. Zoals je zelf ookal zegt voor de een is hoog anders dan bij de ander.

Wat fijn dat alles weer goed was met jullie kleintje!

Kijk je wordt weer een decembermama! Bijna 3 jr, wel schattig want dan zal ie zijn eigen straks echt een trotse grote broer voelen!

Liefs

wat schattig om te horen dat de kleine even laat weten er te zijn !

Tja en die bloeddruk blijft toch bij iedereen anders. Bij mij is hij in mijn zwangerschappen altijd laag..
had hem 80/65 de keer daarna 90/55. Is idd beter als te hoog alleen vaak vervelend, tenminste voor mij.

Ik moet nu over 2,5 week weer en dan om de 3 weken.

liefs

hey meid

fijn dat alles weer in orde was! en heerlijk he weer dat hartje te horen. Zo laag is je bloeddruk niet toch? ik heb ook altijd 100/60 ze heeft nog nooit gezegd dat dat te laag is.

xxx

Terug
Bovenaan