weer bij de vk geweest

vanochtend weer bij de vk geweest. alles was weer goed. Onze zoon mocht weer op het knopje drukken van de doptone. haha. dan is hij zo trots dat hij zomaar geluid uit mijn buik tovert.
ook heeft ze met mijn handen het hoofdje vast laten houden. Lag ik daar zomaar met zijn hoofdje in mijn handen. Heel bijzonder.
Ook heeft ze nu goed uitgelegd wat er de vorige keer mis ging. mijn bekken ligt niet helemaal recht, waardoor onze zoon min of meer scheef lag en geen goede spildraai kon maken. Bij deze bevalling moet dus blijken of mijn bekken ook echt scheef is of dat het doro het spierweefsel komt dat te stug was. Dus uit voorzorg heeft ze aangeraden om in het ziekenhuis te gaan bevallen.
ben nu wel blij dat ik hierover niet meer hoef te twijfelen. Wel of niet thuis. Het wordt het ziekenhuis.
Er is nog een kleine kans dat het een geplande keizersnee wordt als mijn placenta te laag blijft liggen. Maar in 95% van de gevallen groeit de placenta mee naar boven.
Over 2 weken mag ik weer. dan ook bloed prikken ivm resus negatief zijn.

Fijne dag nog meiden.
Liefs, Peet

Hai lieve Peet,

Fijn te lezen dat alles weer goed is! Leuk dat je zoontje weer geluid uit mama's buik mocht toveren! :) Wat klinkt dat toch schattig. En dan ook nog het hoofdje van je kindje vast houden....hoe bijzonder is dat zeg!

Fijn dat je nu duidelijkheid hebt over de vorige keer en dat ze het even goed heeft uitgelegd en prettig te weten dat de keuze van bevallen nu iig voor je is gemaakt en je je daar bij neer kan leggen. Is misschien ook weer een zorg minder. Hopelijk groeit je placenta gewoon mee en hoef je geen keizersnede.

Jij ook een fijne dag meid. Liefs Lynn.

Hey Peet,

Fijn dat alles weer helemaal goed is met de kleine. Oh wat zal dat een mooi gezicht geweest zijn om je zoontje zo trots te zien!

Hoe bijzonder dat je het hoofdje gewoon "vast" hebt gehad! (beetje jaloers hier hoor)

Geeft vast wel een prettig gevoel dat het een en ander nu duidelijk is qua waar je gaat bevallen, en weer iets wat je van je lijstje af kan strepen.

Fijne dag nog. Liefs Carola

Wat gaaf dat je het hoofdje hebt vast gehouden.
Ik heb volgens mij wel een aardig idee hoe de kleine ligt. Ik voel weinig aan de buitenkant, maar ze schopt aardig recht naar beneden....

Fijn dat alles er goed uitzag op de echo. Ik zal voor je duimen dat het geen keizersnede wordt.

Fijn bericht om te lezen. Een trotse broer en mama. De één omdat 'ie geluid uit mama's buik mag toveren en de ander omdat ze het hoofdje vast mocht houden. Wel heel bijzonder hoor! Fijn dat de vk je uitleg heeft gegeven.

Fijne avond en geniet van je kleine spruit.

hey meid

wauw wat bijzonder om zomaar het hoofdje te kunnen voelen in je handen! en te schattig dat je zoon weer op het knopje mocht drukken hihi.

geniet ervan xxxx

Terug
Bovenaan