weer bij gyn geweest....

En ik ben weer goedgekeurd haha. Ik ben nu 33 wkn en 3 dagen en mijn oudste is gekomen met 33 wkn en 4 dagen dus dat is wel een apart idee dat deze er dan nog gewoon zit haha. Gyn heeft weer even met echo gekeken (zoals elke controle) en t kleintje ligt een klein beetje voor qua groei maar niet schrikbarend. Bij geboorte wordt ie geschat op zo'n 7 pond maar goed dat zegt eigenlijk ook niks. Bloeddruk was prima. vruchtwater genoeg en geen zwangerschapssuiker ( daar was de echoscopiste bang voor omdat ik met de groeiecho veel vruchtwater bleek te hebben maar valt allemaal wel mee). Over 2 weken mag ik weer naar vk en vanaf dan elke week op controle. Vind t wel apart dat t nu zo dichtbij komt.

xx

Wat een goed nieuws! Kan me voorstellen dat het raar voelt dat je oudste met 33+4 al kwam en dat de kleine er nu nog netjes zit!

Geniet ervan, zou ik zeggen, nu het nog kan, haha... komt inderdaad allemaal erg snel.

Liefs, Samantha

het is en blijft raar he
mijn vriendin beviel met 32 weken, daarna alweer 2 zwangerschappen geweest (zij en ik 1x)en toch sta je er bij stil. Deze meid is groter en ouder dan haar 1e meid.

Het is minder omdat we onderhand wel wat meer verwerkt hebben, zij ook maar ik net zo omdat alles voor mijn neus gebeurde toen ik zwanger van de 1e werd.
Maar het blijft toch als feitje ergens zitten he

hihihi straks blijft jouw kleintje 42 weken! zul je zien dat je dan denkt:öfffff waarom kwam deze niet ook gewoon lekker vroeg

geniet van al het goede neiuws

Terug
Bovenaan