Hoi mama's,
Net weer bij de verloskundige geweest haha..
Je raad het al; Kleine ligt alweer in stuit, eigenwijs ding!!
In het ziekenhuis zeiden ze al dat ik een grote buik had met redelijk veel vruchtwater en daarbij lag de kleine op elkaar gefrummelt als een balletje. Logisch dat het zich weer GOED had kunnen draaien! Maar de kans dat hij/zij terug zou draaien naar stuit was erg klein. Ik zei toén al:" Nou,.... geloof mij, die draait nog wel een keer!" En zo is het! De VK voelde vandaag toch echt weer een bolletje boven zitten!
Over 2 weken moet ik voor de laatste keer op controle bij de VK en ga dan over op de GYN. Ze zullen het dan toch wekelijks in de gaten gaan houden met een echo. Zowiezo krijg ik nog een extra echo met de 37 weken ivm de definitieve ligging. Maar goed,.. wederom lekker belangrijk!! Stuit of niet, het verpest niet mijn "feestje"!
Wat een leuke bijkomstigheid was bij de VK was dat schijnbaar de vorige keer hun weegschaal stuk was, danwel niet goed ingestelt. Ik was toen, volgens hun weegschaal, 9 kilo in 2 maanden aangekomen en dat was toch een reden om me op suiker te laten testen! Dat was wel érg veel in korte tijd!
Ik gisteren uit nieuwsgierigheid eens op mijn eigen goedkopen prul weegschaal gaan staan (doe ik nooit!!) en zag toch dat ik, ipv weer iets te zijn aangekomen wat hoort, 4 kilo lichter was!! Dus bij de VK gezegd dat ik thuis toch heel anders woog haha.. Dus ik daar weer op hun supersonisch geval geklommen en woog ik inderdaad 4 kilo lichter!! Dus paniek voor niks de vorige keer.. Het lag dus aan hun weegschaal..
Ik moet me toch nog laten prikken voor de reshus factor, dus laat gewoon evengoed de suiker conroleren. You never know!!
Dus tot nu toe maar 7 kilo aangekomen ipv 11 kilo.. en helemaal belangrijk,.. ipv de 27 kilo bij Kay destijds (daar was ik stiekem wel bang voor)!!! En dat terwijl ik toch écht niks laat staan..
Maar goed, dat was weer mijn verhaal..
Tis toch net een soap hè! Heb altijd zowat.. hahahahaha...
Esmé mv Kay en ???
(34.5 wk zwanger van een stuiterbal)