Weer bijna een maand om!!!!

Hoi meiden hebben jullie dat ook dat jullie het nu opeens zo snel vinden gaan.

De maand april is ook alweer bijna om.
De vk zei het deze week nog het lijkt wel alsof ik je vorige week nog heb gezien en bij haar was het 8 weken geleden...
Ze zitten met 4-en in de praktijk dus het wisselt iedere keer.

Ben benieuwd of jullie het ook zo snel vinden gaan??

hoi. Ik vind het pas vanaf deze week erg snel gaan. dinsdag me 20 weken echo gehad en ga woensdag alweer naar de vk. eerst was een week bijna een maand, qua wachten maar nu gaat het inderdaad erg snel... gelukkig.

Ik vind het nu ook snel gaan. Morgen alweer 21 weken dus we gaan nu de weken aftellen i.p.v. optellen. Ik heb maandag me 20 weken echo gehad en die staat heel goed in me geheugen en lijkt niet zo lang geleden, maar het is alweer bijna weekend. Laat de tijd maar lekker snel gaan hoe eerder wij allemaal onze kleine vast kunnen houden

Ik heb ook het idee dat de tijd vliegt. De eerste 3 maanden kropen voorbij, maar nu zijn we ineens 5 maanden. Nog ff en dan hebben we onze kleintjes in onze armen!

de tijd vliegt inderdaad ben nu alweer 23 weken dus we beginnen met aftellen! Maar het zal na 30 weken wel langzamer gaan haha.. Ik ga eerst nog even lekker 2 weken op vakantie begin juni.

Klopt, ook hier gaat het allemaal zo snel! Dinsdag de 20-wekenecho, ben ik gewoon al op de helft. Ik voel me helemaal super, dus nu is het echt genieten van het zwanger zijn, het getrappel en alle voorpret!

Terug
Bovenaan