Weer bloed verlies!!!

Hoi, ik dacht na bijna drie weken van het vloeien af te zijn maar zondag kwam het weer een beetje terug (ik balen natuurlijk). Het was steeds maar een beetje tot ik ging sporten, toen was het rood en iets meer, heb maandag en dinsdag gesport. Ik heb vandaag toch maar ff de gyn gebeld en die zei dat ik al te veel hooi op mijn vork neem en ik rustiger aan moet doen. Heel apart want ik voel me goed en door te sporten voel ik me nog beter!
Maar goed, ik wou het ff vertellen, misschien dat het iemand van jullie ook overkwam (komt) en heb je er iets aan.

Vraag me alleen af of mijn ei dan wel al geweest kan zijn of dat die, zolang je kan vloeien niet op komt. Maar weer afwachten dus.

Groetjes Po

Hallo Po,

Vervelend zeg dat het dan weer op gang komt. Ik ben nu echt een week vrij van bloed(na ook bijna 3 week vloeien) en nu voel ik van alles in mijn buikt. Heb helemaal het gevoel dat ik ongi word maar tot nu geen enkel spoor. Af en toe heb ik ook steken in mijn zij, bijna iedere dag wel. Ben bang dat ik er nu alweer teveel mee bezig ben, maar daar doe je niets tegen. Ben erg benieuwd wanneer ik ongi wordt. Het liefst zo snel mogelijk dan heb ik er weer wat zicht op zeg maar. Het gevoel dat ik nu in mijn buik heb had ik ook toen ik zwanger was, maakt het nog verwarrender! Toen ik zwanger was had ik ook gevoelige borsten nu dus echt helemaal niet. Waarom kan je niet gewoon kijken wat er binnen allemaal gebeurd en moeten we geduld hebben dat ik gewoon niet heb. Maar proberen rustig af te wachten. Volgens mij kan je trouwens wel een eisprong krijgen terwijl je vloeit, het vloeien is waarschijnlijk oud bloed/resten dat er gewoon nog weg moet. Helaas weet ik dat niet zeker. Heel veel succes in ieder geval.
Gr. Biate

Tnx Meiden,

Het gaat nu wat beter, heb idd wat rustiger aan gedaan, hoewel ik me heel goed en fit voel dus dat is zo tegenstrijdig.

Biate; wel weer spannend joh. Ik ga toch lichtelijk voor je duimen (al wil ik je niet gek maken hoor). Spannend joh! Hou me op de hoogte he, zou wel geweldig zijn als het meteen alweer raak is.

groetjes po

Terug
Bovenaan