weer bloed verloren.

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
dit is nu al de 2e x dat ik bij het klussen bloed verlies,1e x bloed verloren op dinsdag woensdag niks en donderdags ongi na 24dagen al,en nu 2e x bloed verloren dus ben bang dat mijn ongi erweer aankom dat zal betekenen rond 21dagen.heeft er iemand hier ervaringen mee??????????????volgens mij is het een beetje ontregeld!!
groetjes mirella

He Mirella,

Kan  er helaas niets van zeggen. Heb hetzelfde gehad in november en dat was miskraam. Afgelopen maand weer hetzelfe gehad en vorige week was wel vruchtzakje op echo te zien. Krijg volgende week zekerheid of ik toch zwanger ben.(zie ander topic)

Het kan bij jou dus ook vanalles betekenen. ik dacht ook met 21 dagen ongi te worden. Hield echter na 1,5 dag op en bleek nu achteraf innesteling te zijn geweest. Welicht is dat bij jou ook het geval.

Zal in ieder geval voor je duimen!

groetjes,
Dion

hoi dion,
bedankt voor je reactie,ik hoop het echt.
ik heb al wat verhalen van je meegelezen en ik hoop dat het echt posi is woensdag zal fijn zeg,het is je echt gegund.
groetjes mirella

Het kan idd van alles zijn.
ben je allang bezig?

Hopen dat de RD wegblijven, dat je posi kan testen en dat het een innestelingsbloeding is.

Ik kan me voorstellen dat zo snel op elkaar ongi worden vervelend is, aan de andere kant, je hebt wel een eisprong anders wordt je niet ongi en dan kan je wel weer snel aan het klussen.

Uit alle het positieve halen zeg ik dan maar....

in iedergeval SUCCES!!!!

liefs Randy

hoi randy,
ik zit nu in de 3e ronde,ik hoop het echt....
maar afwachten dan
groetjes mirella

Dat snap ik,

maar zoals je zelf ook wel weet, kan je lichaam je goed voor de gek houden en in het vrouwelijk lichaam een raar iets hahahaha

ik heb het vandaag ook tegen de gyn gezegt, het lijkt me heerlijk om een man te zijn, of waarom liggen de babytjes niet gewoon bij de supermarkt hihi.
ik mag dat natuurlijk niet zeggen, maar weet dat het krijgen van een babytje echt een wonder is door mijn eigen ervaring.

Maar meid, maak je niet al te druk, 3 maanden is nog kort en dan kan je cyclus behoorlijk van slag zijn, dat komt allemaal op z'n tijd.

SUCCES in iedergeval.

Liefs en dikke kus Randy

hoi randy,
ja ik weet het,je lichaam kan je goed voor de gek houden ja,stiekem hoop ik er natuurlijk wel op,maar ga er maar niet vanuit anders maak je je eigen echt helemaal gek.
allebei mijn zussen waren de 2e ronde al zwanger en ze hebben allebei 2kindjes en mijn moeder was ook altijd zo zwanger dus je zal denken daar zal het niet aan moeten liggen en mijn schoonzusje was ook al de 2e ronde zwanger,maar ja je weet het toch niet,moet maar niet teveel naar anderen kijken.
hoe lang ben je bezig?
groetjes mirella

Terug
Bovenaan