weer bloed!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, ik heb van de week ook een berichtje geplaatst over dat bloed verlies en NOD op 14maart ! maar nu vanmorgen weer bloed verloren en nu wel wat meer als van de week??   en ik heb nog steeds buikpijn jullie ook?? ik denk nou dat het dan van de week wel helemaal zal door zetten! wat denken jullie ervan?? maar is toch niet normaal vanaf dat mijn eisprong zou moeten zijn geweest heb ik nu dan 3 keer wat bloed verloren en buikpijn???
wie o wie kan mij helpen??
liefs wendy

He wendy!
Ik zou je zo niet kunnen zeggen wat het is hoor...ik heb wel ook bloed verloren tussendoor maar ik had geen buikpijn...de hA zei dat het allemaal kon en dat je lichaam soms denkt: goh laat ik es gaan bloeden...Daar had ik ook niks aan natuurlijk want ik wou weten wat het was...Kon hij me ook niet vertellen!!! Ja tussenbloeding...
Misschien als je toch buikpijn hebt even de ha bellen? Anders ga je ook weer zo onzeker het weekend in! succes en laat het even weten he?
xie maantje

Hai Depri,

Ik kan je adviseren eens te surfen naar www.zwangerschapspagina.nl. Daar kun je je vraag stellen aan een verloskundige. Soms moet je een paar dagen wachten op je antwoord maar het helpt wel.

Ik heb namelijk hetzelfde als jij (ook regelmatig bloedverlies heel snel na mijn eisprong, deze maand al 2 dagen na mijn ei) en heb die vraag gesteld. Het kan dus heel goed een bloeding zijn door de eisprong. De verloskundige zegt dat het normaal is dat er bij je eisprong wat bloed vrij kan komen. Dit bloed komt dan in je baarnmoeder terecht en dat komt dan na het plassen en bij druk zetten enzo naar buiten. Dan lijkt het dus meer oud bloed dan dat het helder rood is. Dit kan duren totdat je weer ongesteld wordt of niet natuurlijk.

Je kunt hierdoor gewoon zwanger worden.

Groetjes
Nataly

Zie hier mijn vraag en rectie van de veloskundige:

Hai,

Ik zit met een vraag. Zoals je hierboven kunt lezen vraag ik mij af of ik vandaag ongesteld geworden ben. Ik zal het even uitleggen.

Gisteren had ik rond 17.00 een beetje rood bloedverlies en vanmorgen na het opstaan weer een beetje. Nu heb een maandverbandje gebruikt en daar zit helemaal niks in terwijl ik dat normaal wel heb als ik ongesteld geworden ben. Ik zit nu in ronde 12 dus ik kan wel een beetje inschatten wanneer ik 'normaal' ongesteld ben. Het enige wat ik wel heb en al een paar dagen is bruin bloedverlies, bruine prut zoals ik dat noem, na het afvegen maar echt heel erg weinig. Ook nu heb ik dat nog. Wat is dit bruine bloedverlies en is dit mijn ongesteldheid terwijl ik anders echt rood bloed heb. Ik zit ook nog maar 7 dagen na mijn eisprong en mijn temperatuur is nog steeds hoog.

Ik weet het even niet meer.

Veel liefs
Nataly

Antwoord verloskundige:

Hoi Nataly,

je kunt je menstruatie verwachten 14 dagen na de eisprong. Wanneer je duidelijk weet wanneer deze heeft plaatsgevonden, kun je nu inderdaad nog niet ongesteld zijn. Het zou kunnen komen van een innesteling, maar ik wil je niet al te voorbarig een goed gevoel geven over een eventuele zwangerschap. Het kan namelijk ook nog van je eisprong zelf zijn, daar kun je ook oud bloed (die bruinige prut) van krijgen tot een week erna. Of soms heb je oud bloedverlies doordat er een klein vaatje is geknapt na bijvoorbeeld moeilijke ontlasting of geslachtsgemeenschap. Het is dus even afwachten tot je ongesteld moet worden. Dan kun je daarna misschien toch wel testen...

Groetjes Brigitte

Zie hier mijn vraag en rectie van de veloskundige:

Hai,

Ik zit met een vraag. Zoals je hierboven kunt lezen vraag ik mij af of ik vandaag ongesteld geworden ben. Ik zal het even uitleggen.

Gisteren had ik rond 17.00 een beetje rood bloedverlies en vanmorgen na het opstaan weer een beetje. Nu heb een maandverbandje gebruikt en daar zit helemaal niks in terwijl ik dat normaal wel heb als ik ongesteld geworden ben. Ik zit nu in ronde 12 dus ik kan wel een beetje inschatten wanneer ik 'normaal' ongesteld ben. Het enige wat ik wel heb en al een paar dagen is bruin bloedverlies, bruine prut zoals ik dat noem, na het afvegen maar echt heel erg weinig. Ook nu heb ik dat nog. Wat is dit bruine bloedverlies en is dit mijn ongesteldheid terwijl ik anders echt rood bloed heb. Ik zit ook nog maar 7 dagen na mijn eisprong en mijn temperatuur is nog steeds hoog.

Ik weet het even niet meer.

Veel liefs
Nataly

Antwoord verloskundige:

Hoi Nataly,

je kunt je menstruatie verwachten 14 dagen na de eisprong. Wanneer je duidelijk weet wanneer deze heeft plaatsgevonden, kun je nu inderdaad nog niet ongesteld zijn. Het zou kunnen komen van een innesteling, maar ik wil je niet al te voorbarig een goed gevoel geven over een eventuele zwangerschap. Het kan namelijk ook nog van je eisprong zelf zijn, daar kun je ook oud bloed (die bruinige prut) van krijgen tot een week erna. Of soms heb je oud bloedverlies doordat er een klein vaatje is geknapt na bijvoorbeeld moeilijke ontlasting of geslachtsgemeenschap. Het is dus even afwachten tot je ongesteld moet worden. Dan kun je daarna misschien toch wel testen...

Groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan