weer bloedverlies.....rekenen jullie even mee..???

Hallo,

Hier niet zo'n goed bericht.....
Zou nu 7w en 2d zwanger zijn ( geteld vanaf eerste dag van mijn laatste menstruatie ).
22 juli ( NOD dag ) heb ik ook 6 dagen bloed verloren, dus ik dacht dat ik niet zwanger was....niets bleek minder waar....was waarschijnlijk een innestelingsbloeding zei de dokter.
Vanaf zondag weer bloedverlies....begon met oud bloed, daarna helder rood, evenveel als een menstruatie. Geen buikkrampen o.i.d...
Ik gisteren de verloskundige gebeld en kon die middag meteen naar het dianostisch centrum voor een inwendige echo...
Daarop was een vruchtzakje te zien met embryonale ontwikkeling. Geen hartactie. Vruchtzakje zat op 5 weken en 3 dagen zei de gyneacoloog...
Is dit geteld vanaf de bevruchting of tellen hun ook vanaf eerste dag van de laatste menstruatie??
zal het even op een rijtje zetten...

eerste dag laatste menstruatie was: 24 juni
Eisprong 12 juli ( met ovulatietest )
22 juli 6 dagen bloedverlies....
5 augustus positieve zwangerschapstest.

Als ik tel vanaf mijn ovulatie zou het moeten kloppen....
Verlies nog steeds bloed....ben zo bang dat het niet goed gaat/is...
Over 2 weken mag ik terug komen.....
Ga er stiekum al vanuit dat het niet goed is.....maar voel me nog wel echt zwanger...

Weet het gewoon even niet meer....

Liefs Nurse

Je moet ervan uitgaan dat die 5 weken en 3 dagen is na de eerste dag van de laatste menstruatie, dus bijna 2 weken korter dan je zwanger zou zijn.
Ik deel je angst dat dit niet goed is. Of je bent korter zwanger dan je denkt.
Bij bloedverlies is 50% niets aan de hand en 50% miskraam.
Wanneer moet je terugkomen???
Sterkte Nienke

Hey Nienke,

Bedankt voor je reactie...
Over 2 weken...weet nog geen datum...moet eerst weer een formulier halen bij min vk met een code....pfff...word je toch ook gek van...

Korter zwanger kan eigenlijk niet, want 12 juli heb ik mijn ovulatie gehad, dit weet ik omdat ik een ovulatietest heb gedaan en die was positiever dan positief...

Mijn cyclus daarna teste ik zwanger dus het moet rond 12 juli zijn geweest...

Maar goed, de vrouw die de echo maakte zei ook, wonderen zijn de wereld nog niet uit....ze had van de week iemand met precies hetzelfde verhaal en wat bleek na 2 weken....een mooi kloppend hartje.....
ja, weet ook niet wat ik ervan moet denken...

Groetjes Nurse

Terug
Bovenaan