Weer bloedverlies...

Hoi meiden,

Daar ben ik weer....
eindelijk over in ons nieuwe huis...

Maar ja, vorige week steeds kleine bloedingen
gehad...ik kon ongeveer mijn eisprong hebben,
dus dacht dat het daar misschien van kwam...

Maar nu heb ik het telkens weer...de ene keer is
het helder rood, de andere keer is het oud bloed,
donkerbruin met troep erin...

Houdt het dan nooit op....ik ga me nou toch af vragen
of ik nu daadwerkelijk ongesteld ben geweest...terwijl
de gyn. en ik er zo van overtuigd waren...

Moet 18 april pas terug.....

Nou meiden, genoeg gezeurd....

Hoe is het met jullie????

Liefs, Judith      

Wat vervelend Judith, zo kan je niet meer vertouwen op je eigen lichaam he? klinkt stom maar je begrijpt denk ik wel watik bedoel he?

Bij mij wordt het weer afwachten. Heb 2 weken geleden mijn eisprong gehad. Zou 1 deze dagen ongesteld moeten worden ( of niet) Maar ik merk nog helemaal niets.. geen pijnlijke borsten (heb ik altijd voor mij menstruatie, maar had ik ook bij de zwangerschap), geen buikpijn. Wel veel hoofdpijn en een lage rugpijn.. Ik vind die onzekerheid zo irritant. Ik weet dat ik er van moet uitgaan dat ik ongesteld ga worden maar dat vind ik moeilijk..
Nou ja, nog geen nieuws dus..
Jij sterkte!

Hoi Judith,

Ook ik heb een mk gehad .4 weken terug,en ik ben niet gecurrateerd.
dat was gelukkig net niet nodig,maar sinds het vloeien over is verlies ik ook nog steeds af en toe wat bloed,het is niet veel hoor en vaak alleen bij het afvegen(sorry),maar het gekke is dat ik er de ene dag last van heb en de andere dag is er niets meer!

Nu 4 weken verder heb ik t ook nog steeds.
Gister zag ik slijm wat verkleurd was(rozig)en had een menstruatie gevoel in mijn buik,dus dacht dat ik dan wel ongesteld zou worden,maar vanmorgen was er helemaal niets meer en nu nog niet.

Ik heb zelfs even gedacht dat ik misschien wel weer zwanger zou zijn,maar dat idee heb ik nu ,maar laten varen,heb gister een test gedaan,negatief en met het beedje bloed verlies lijkt t me niet meer kunnen.

Maar ook ik snap er helemaal niets meer van!

Ik hoop dat je cyclus snel weer de draad oppakt....

Succes!

liefs Caro

Terug
Bovenaan