Sinds een harde bobbel in mijn borst, zomaar, geen enkele aanleiding voor, en ondanks alle pogingen gaat die bobbel niet weg. Het wordt steeds erger. Als ik de kids til, doet het zeer. De baby drinkt het niet weg, de kolf helpt niet en mijn man masseert er veel melk uit, maar de bobbel blijft en groeit binnen een paar uur terug. De borst doet zeer en het begint rood te worden. Alvast de huisarts gebeld, maar die mag niks totdat ik koorts heb. Dus ik zit nu eigenlijk te wachten totdat ik weer ziek word. Ik moest er maar continu koude dingen op doen, maar daar heb ik niet de tijd voor. Mijn baas was vorige week al aan het mopperen dat ik een paar dagen vrij nam. Eikel. En nu thuis blijven, misschien wel een paar dagen, om continu koude dingen op mijn borst te leggen, daar voel ik me veel te gestresst voor. Ik ga dus ook maar werken. Baal verschrikkelijk, maar ziek worden en een kuur is wrs een snellere oplossing dan er continu koude dingen opleggen, paar dagen pijn lijden en dan alsnog ziek worden. Grmbl. Voel me zo verdrietig.