Weer boven water

Hallo lieve dames,

Ik laat niet zo vaak iets van me horen maar lees regelmatig jullie berichten. Ik voel me dan soms een beetje schuldig want iedereen is zo attent voor elkaar

De afgelopen twee weken lijkt het  (misschien door er niet te veel en hier op het forum mee bezig  te zijn)  alsof ik  mijn miskraam toch een plekje heb kunnen geven. In eerste instantie dacht ik dat het niet zo snel zou gebeuren. Het werken gaat weer beter en mijn humeur is ook weer een stuk vooruit gegaan. Gek genoeg denk ik ook niet de hele dag meer aan zwanger worden en toch ook weer wel (ben maar beetje gek). Ik moet mijn eerste menstruatie nog krijgen, de curettage is al weer ruim 5 weken geleden. 5 weken die een eeuwigheid leken en toch voorbij zijn gevlogen. Na mijn eerste menstruatie willen we weer gaan proberen, om dat nu al te doen ben ik niet aan toe. Ik wil dat mijn lichaam eerst weer goed op orde is. Net of dat na mijn eerste menstruatie al zo is maar goed hier hou ik me maar even aan vast. Ik vind het nu ook al eng.

Ik hoop dat de komende tijd, met die heerlijke  lente in de lucht, maar veel van ons een goede zwangerschap mogen krijgen

Groetjes en liefs,
Daantje

Hè hallo Daantje,

Fijn hoor dat je er weer bent en dat het zo'n stuk beter gaat.

Meis, angsten hou je toch wel een beetje als je weer zwanger zou raken,
daar kom je niet omheen. Maar het feit dat je het nu een plaatsje kan
geven is al heel wat hoor.Ik hoop voor je dat je ongi niet al te lang
wegblijft, als je dan weer wil beginnen, is mijn wens voor jou dat het
lukt. En nee hoor, je bent ook niet een beetje gek zoals je schreef,
waarom zou je dat zijn? Ik vind dat je eerlijk tegen jezelf bent en dat
is heel belangrijk. Daantje, ik hoop dat we hier gauw mogen horen dat
je een kleintje verwacht, dat gun ik je echt.

liefs Hester  

Terug
Bovenaan