weer buikpijn

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik heb van het weekend mijn eisprong gehad, deze heb ik duidelijk gevoeld. Dit was nu netjes een keer rond dag 14 dus heb nu eens een normale cyclus ipv 48 of 35 dagen. Nu heb ik vanaf vandaag hele vage buikpijn dus nu maar wachten en hopen, echt zo frusterend!

groetjes

Succes met afwachten!! erg spannend ja. een trekkend gevoel helemaal onder in je buik??

liefs, Hes

Ja inderdaad een trekkend gevoel helemaal onderin.
Wat erg he, dat wachten?
groetjes

Het zou de innesteling kunnen zijn. Ik had waarschijnlijk rond het nieuwe jaar mijn eisprong (niet bewust gevoeld) maar vorige week vrijdag kreeg ik ook een trekkend gevoel onder in mijn buik. Ook werd ik heel vergeetachtig, zicht af en toe wazig en nog wat van die vage dingen. Precies hetzelfde als bij mijn vorige zwschappen. Waarschijnlijk heb ik mijn innesteling gevoeld, want ik heb vandaag positief getest. Als het gevoel aanhoudt zou je een week van nu kunnen proberen te testen. Maar ik wil je ook niet te veel hoop geven, dan valt het misschien weer heel erg tegen. succes met wachten!

liefs, Hes

bedankt voor jullie reacties, ik hoop dat ik de innesteling voel. Je zou eigenlijk zeggen dat ik het allemaal al wel moet weten aangezien ik al een dochter van 2,5 heb. Maar net zoals toen ben ik weer net zo onzeker haha!Heb ook het idee dat ik afentoe wat misselijk ben maar misschien maak ik mezelf wel gek!
We wachten geduldig af ( nou ja, geduldig?!)
Ik houd jullie op de hoogte

@ h786: Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

groetjes

Ooooh ik zit hier ook op hete kolen. ALs ik eind volgende week nog niet ongi ben ga ik testen. Heb nu steeds last van mijn borsten en dan aan de zijnkant, richting je oksels. Weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen en ik heb ook dat trekkende gevoel.... Ben dus erg benieuwd.

Succes meid...

Terug
Bovenaan