weer cervixslijm?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

A.s. woensdag heb ik mijn NOD..ronde 8. Vanmorgen zag ik dat ik veel afscheiding had en tot mijn verbazing kon ik daarook "draden van trekken"... Wat betekent dit nou weer? Ben ik nog eens vruchtbaar? Weer een eisprong?
Ik heb een regelmatige cyclus van 27 dagen en snap hier dan ook helemaal niets van!!! Heeft iemand hier ervaring mee? Of is het iets anders?

Ik heb in elk geval besloten de volgende ronde te starten met ovulatietesten. Ondanks mijn regelmatige cyclus! Onderzoek wees niets uit, dus voor mijn gevoel moet ik dit toch maar even proberen. We zien wel!

Vind het nu erg spannend, nog een paar dagen en dan is er weer een ronde voorbij:ben erg benieuwd.
Voel nu nauwelijks wat; iets zeerdere borsten, moe en soms wat misselijk. Maar goed, daar heb ik geen boodschap meer aan!

Zou graag met de kerst fantastisch nieuws brengen, maar ik denk dat dat voor iedereen zo geldt!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,
Ik ben deze maand ook begonnen met ovulatietesten. Waarschijnlijk is een dezer dagen de test positief. Ik denk dag 16 want op dag 17 meette ik wel eens een verhoging. Maar doordat ik verkeerd was voorgelicht, dacht ik dat je dan op dag 15 moest klussen. En heb dat ook trouw gedaan. Dus waarschijnlijk kunnen we dinsdag en woensdag gaan klussen. En je weet dan precies wanneer je nod is. Veertien dagen later. Dus dat is ook wel handig. Ik ben benieuwd of het werkt. Laten we het hopen. En dat jij die testen niet meer nodig hebt.
Liefs Nance

Ik heb nu ook maar ovulatietesten besteld, 1,5 jaar klussen en tempen nu toch maar proberen. Soms denk ik ,.ik doe het niet want ik heb met de HA afgesproken dat we in januari naar het ZH gaan. We hebben nl al een dochter die volgende week 3 wordt, en bij haar was ik na 8 mnd zwanger. Hopelijk heb jij meer succes.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan