weer controle gehad bij de vk

hoi meiden

ik ben net weer bij de vk geweest en heb te horen gekregen dat als ik volgende week woensdag nog niet ben bevallen dat er dan voor volgende week vrijdag een afspraak gemaakt word voor ik het ziekenhuis voor extra onderzoek. en dan moet ik in het ziekenhuis een afspraak maken voor de dinsdag na kerst om ingeleid te worden.
ik hoop dat ik niet meer zolang hoe te wachten want ik ben het echt zat.
wet zelf ook wel dat ik straks ook gebroken nachten heb als de kleine meid er is maar dan doe ik het ergens voor.
nu heb ik het idee dat ik beter niet kan slapen dat ik me dan fitter voel dan dat ik wel heb geslapen maar ja niemand kan dagen zonder slaap.

iedereen die al bevallen is geniet van jullie kleintjes en de gene die nog moeten bevallen succes.

liefs debora

sorry voor mijn geklaag

Hey meid.

Klagen mag hier hè:)

Fijn dat de vk je toch wel door wil sturen naar de gyn, wel balen dat het nog zo lang duurt maar dat zal wel met de feestdagen te maken hebben.

Slaaptekort is echt wel naar en net wat je zegt als straks de kleine er is slaap je ook weinig maar wel met een goed doel en dan kan je waarschijnlijk overdag nog wat bij slapen.

Heel veel succes nog even en ik hoop voor je dat de kleine meid toh eerder wil komen!

Liefs Danielle

Ik snap je helemaal.
Loop eigenlijk met hetzelfde verhaal wil gewoon dat het doorzet. Aankomende vrijdag weer controle bij de VK en wil dan ook het plan voor eventueel inleiden bespreken.

Succes met de laatste loodjes.

Hoi,

Begrijp je helemaal hoor!
Het is niet niks allemaal.
(Ik heb zojuist ook een topic geplaatst).
Hoop voor je dat de kleine vanzelf komt.
Ik word als de kleine er na het weekend nog niet is doorverwezen naar de gyn en dan afspreken voor inleiden ergens volgende week. Voor de kerst zal onze kleine er zijn.
Nou meid hou vol!!!
Het zal niet meer lang duren.

Grtjs mar

Terug
Bovenaan