Weer controle gehad

Hoi,

Gisteren ben ik weer naar de Vk geweest.
Bloeddruk was dit keer niet te hoog, Wel 4 kilo aangekomen (oeps)
De hartslag van de kleine was ook perfect en mijn baarmoeder is nu voorbij mijn navel.
Ik moet nu iedere 3 weken naar de vk en ik krijg pas rond de 34 weken een echo :-(

Met mij gaat het verder wel goed.
Ik merk wel dat mijn buik zwaarder begint te worden en dat mijn spieren rondom mijn buik allemaal wat trekken.
Mijn energie is ook veel eerder op, dus moet vaak even wat rusten.
Ik loop nu bij de fysio voor mijn bekken. Mijn bekken hebben ze van de week recht gezet, dus hopelijk word de pijn wat minder.
En ik doe aan zwanger&fit, echt heel leuk!!

19 januari hebben we een pretecho gepland. Ik ben zo benieuwd en heel veel zin in!!

Groetjes Ilse

Dat is goed nieuws! En die 4kilo... Dat komt nu bij iedereen wel n beetje denk ik... Komende tijd word die.kleine ook.veel zwaarder...

Ik begin 2febr. Met yoga... Ook ik ben veeel moeier en heb isschias nu... Ik ga maandag naar de bedr. Arts om minder te gaan werken... Heb ook echt rust nkdig en de heledag staan trek ik echt niet meer...!

Liefs kim

Ik ben ook benieuwd naar de Zwanger& Fit.. Ik heb mezelf opgegeven, en krijg waarschijnlijk binnenkort wel bericht wanneer ik kan beginnen. Ik krijg geen mediche echo's meer. Wij hebben 25 februari nog een 3Dpretecho, maar dat duurt voor mijn gevoel nog zo lang....

Terug
Bovenaan