weer controle gehad

Hoi meiden

Ik heb dinsdag weer controle gehad. Er was geprikt op reshus en suiker. Mijn suiker was gelukkig prima in orde. Reshus is nog even wachten op de uitslag.
Ook het hartje was weer prima te horen ik geloof 140 slagen p.m. en de vk ging ukkie ook nog opmeten. De kleine lag al snel voor op groei en is dus ook groter dan gemiddeld. Maar papa is ook vrij lang dus hij/zij heeft het niet van een vreemd:)
Verder heb ik over 3 weken weer controle en heb ik me opgegeven voor de bevallingsbijeenkomst in de 2e week van september. De controle daarop gaan we de bevalling bespreken. Wat komt het dichtbij!!

Ik ben lekker aan het aftellen naar mijn verlof toe! Ik werk na dit weekend nog 5 weken! En hoelang werken jullie nog?

Zoo dit was mijn verhaaltje weer even! :)

Liefs
 
Gelukkig was je suiker helemaal goed. De tijd gaat snel he..heerlijk nog maar vijf weken werken joh. Ik moet na dit weekend nog negen weken werken, ik werk tot 4 weken voor mn uitgerekende datum (15nov)...dan heb ik lkkr 2 weekjes erna extra. Ik zal eens vragen of er bij ons ook zo iets is als een bevallingsbijeenkomst..ik heb geen zwangerschapsgym ofzo gedaan dus dat lijkt me wel interressant. Ik heb volgende week dinsdag een afspraak met groeiecho:)
 
Ik ben 1 nov uitgerekend en werk tot 6 weken van te voren. Langer ga ik ook niet volhouden, ik heb een staand beroep als receptioniste en al een beste buik dus het begint al zwaarder te worden.
Ik heb ook geen cursus ofzo gedaan maar bijeenkomsten van bevallen en borstvoeding wil ik wel graag bijwonen. Dat is puur informatie die ze verstrekken; wat kun je verwachten, wat zijn weeen, hoe ga je om met weeen, wat doe je en wanneer, allemaal tips en info. Lijkt mij wel interessant.

Veel plezier met de groeiecho! Die heb ik 25 juli net gehad:) en volgende week hebben de een 3D echo! :)

 
Hoi Renate,

Ik zit al een hele lange tijd thuis, mag niet werken vanwege mijn diabetes, gelukkig is bij jou je suikers goed. Ik heb nu nog 12 weken te gaan tot ze me gaan opnemen om me in te leiden. Om eerlijk te zijn zal ik blij zijn als het zover is.
Afgelopen maandag hebben wij de 3/4D echo gehad en het was weer super om te zien. De kleine lag mijn zijn voetjes steeds bij zijn gezicht.
Waar ga jij heen voor de bevallings informatie avond?
Suc6 met de laatste paar weekjes op je werk.

Liefs Mariska
 
Terug
Bovenaan