Weer controle gehad

TWD

New member
Vanmorgen weer controle gehad om te kijken of ik ontsluiting heb.
Nou mooi niet dus...
De kleine en mijn baarmoeder doen get volgens het boekje...daar ben ik natuurlijk heel blij mee.
Mijn lichaam blijft helaas een probleem.
Heb nu ook hoge bloeddruk en begin veel vocht vast te houden. En nog steeds veel pijn.

Ze hebben weer flink lopen wroeten in de hoop dag toch uiteindelijk doorzet.

Vanmiddag ineens hevige krampen, was ik ineens in de diarree. Krampen zijn er nog steeds endosseer best heftig maar geen diarree meer heel apart.
Van 4 tot 6 geslapen en ineens zo beroerd blegh...
Dus lekker optijd mijn bedje in gegaan beetje gelezen en hopen op een beetje slaap...

Donderdag weer Nasr de Vk en ze wil dat ik vrijdag weer naarziekrnhuis ga.
 
De kleine vindt het nog wel best dus ;-)
Maar kan me zo voorstellen dat je ongeduldig wordt vooral als je al voorbereidingen hebt.

Ik ben nu 38 weken en nog helemaal niks pff
 
Oh Cloewja, wat balen zeg!! Vooral omdat je zoveel pijn hebt...

Hoe gaat t nu met je?? Ik heb wel eens gelezen, dat je lichaam eerst een soort "grote schoonmaak" houdt, dus dat zou de diarree kunnen verklaren...
Ik had zaterdagavond en vooral zondagavond al echt weeën, maar niet regelmatig en in bed waren ze opeens weer helemaal weg, ook zo irritant. Moest gister wel opeens weer 3x naar t toilet voor de grote boodschap, terwijl ik de laatste tijd blij ben als ik 1x in de 2 dagen ga... Dus ik had weer goede hoop.
Heb gister na t eten ook ff contact gehad met 1 van m'n vk, zag dat ze online was, dus dacht toch ff vragen van die weeën. Ze zei dat ik evt kon bellen, zodat de andere Vk even kon komen kijken of er bij mij al wat ontsluiting was en of ik evt gestript kon worden. Maar gisteravond had ik nagenoeg nergens last van, dus heb maar niet gebeld. En als ik jou bericht dan lees, heb ik ook zoiets van ja, daar zou ik dus ook niet blij van worden als alles nog potdicht zit...
Ik moet morgen weer naar de vk, misschien dan toch maar wel ff laten checken...

Succes meid, ik hoop dat t bij jou wel doorzet, zodat je snel je kleintje in je armen hebt!!

Liefs

 
Terug
Bovenaan