Weer de schrik flink erin

Wat ben ik me vanacht geschrokken. Werd rond 5 uur wakker en dacht uhoh heb in bed geplast. Maar toen ik keek was het bloed en veel ook nog. Mijn man was allang werken dus stond er alleen voor. Heb me maar gedouched en kleren weggegooid want wilde het niet meer zien. Rond 8 uur de verloskundige en mijn ma gebeld en kon gelukkig om 8.15 uur terecht.
Meteen een echo en onze uk was heerlijk aan het bewegen en had nergens last van. Toen hoorde ik en mijn mam voor het eerst het hartje. Ik kon het niet droog houden en ook bij mam zag ik wat tranen. Ons wondertje is alweer flink gegroeid en we zagen nu duidelijk de ruggenwervel. Nu heb ik rust voorgeschreven gekregen en lig al de hele dag verplicht op bed. Maar alles om dit wonderkind groot te laten worden. Nu heb ik af en toe flinke huilbuien maar denk meer de schrik wat eruit komt.
Ben vandaag 12 weken en 3 dagen. En zo trots op ons bewegelijk ukkie. Fijn dat je hier effe je zorgen neer kan zetten.

Liefs Peet

pff ja ik lees het jij heb ook zoon verhaal schriken he bij mij was het ook zoo en gelukig was onse ukkie ook lekker aan het spartelen :d sterkte de komende dagen en weeken en maanden zal duimen voor je

groetjes van mandy

Jeetje dat zal idd schrikken geweest zijn. Maar wel fijn dat je zo snel terecht kon bij je vk. Nog fijner natuurlijk dat je dan het hartje hoort kloppen en ja dat dan de tranen komen is toch heel normaal. Laat ze lekker lopen, het lucht op en de spanning moet er toch uit, heel normaal.

Neem lekker je rust en probeer toch te genieten!

xx

Bah wat een schrik. Neem inderdaad even rust tot alles is gestopt. Bloed je trouwens nu nog??? Ik kreeg pas later een bloeding, maar het kan ook vroeg als de placenta voor de baarmoedermond ligt. Dat was dus bij mij het geval. Gelukkig is ie nog naar boven gegroeid en kon ik toch normaal bevallen.
Heb je trouwens nog gevraagd wat de oorzaak kon zijn???

Terug
Bovenaan